Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Een maand geleden vielen alle lichten snachts uit rond 20 voor 1

en Vorige week ook rond de zelfde tijdstip, (vertelde mijn moeder)

En toen Wouden ze (mn ouders) fotos maken van een beeldje en ging de camera kapot en viel er een lamp naar beneden.

Best wel eng gelukkig dat ik niet thuis was.. :?

Allemaal toeval, hoe wil je het anders verklaren?

aanwezigheid van mensen uit het hiernamaals?

HAHAHA kom op zeg. :schater:

Er is geen greintje bewijs.

En nu weet ik wat je gaat zeggen: "Er is ook geen tegenbewijs."

Nou dat is geen reden dat "geesten" wel bestaan ik kan je ook zeggen dat God een vliegend spaghettimonster is en er is geen bewijs voor maar ook geen tegenbewijs. Dat is het slappe van religies en bijgeloven mensen willen dat soort dingen snel geloven omdat er (nog) geen wetenschappelijke verklaring voor is.

Je hoeft het ook niet Te geloven, ;)

Er werd alleen gevraagt "Heb jij ooit iets spookachtigs meegemaakt"

En ik snap ook waarom je het niet geloofd want ik ben ook een persoon die altijd zegt eerst zien dan geloven.

Maargoed ik ga hier geen fabeltjes vertellen. ;)

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had ook een best wel creepy verhaal van mijn vriend gehoord.

Hij was net verhuisd naar een oud huis(die moesten ze dan wel opknappen).

Hij had een verrotte plank vervangen met een nieuwe plank op zolder. Hij ging toen even buiten spelen toen hij weer naar zolder ging zag hij ineens dat er op die plank ''ENGEL'' was geschreven. Het was niet het handschrift van iemand uit zijn familie. In het huis is er wel de vorige bewoner dood gegaan. Best wel eng verhaal.

Bewerkt: door Jantje III
Delen op andere websites

Een maand geleden vielen alle lichten snachts uit rond 20 voor 1

en Vorige week ook rond de zelfde tijdstip, (vertelde mijn moeder)

En toen Wouden ze (mn ouders) fotos maken van een beeldje en ging de camera kapot en viel er een lamp naar beneden.

Best wel eng gelukkig dat ik niet thuis was.. :?

Allemaal toeval, hoe wil je het anders verklaren?

aanwezigheid van mensen uit het hiernamaals?

HAHAHA kom op zeg. :schater:

Er is geen greintje bewijs.

En nu weet ik wat je gaat zeggen: "Er is ook geen tegenbewijs."

Nou dat is geen reden dat "geesten" wel bestaan ik kan je ook zeggen dat God een vliegend spaghettimonster is en er is geen bewijs voor maar ook geen tegenbewijs. Dat is het slappe van religies en bijgeloven mensen willen dat soort dingen snel geloven omdat er (nog) geen wetenschappelijke verklaring voor is.

Je hoeft het ook niet Te geloven, ;)

Er werd alleen gevraagt "Heb jij ooit iets spookachtigs meegemaakt"

En ik snap ook waarom je het niet geloofd want ik ben ook een persoon die altijd zegt eerst zien dan geloven.

Maargoed ik ga hier geen fabeltjes vertellen. ;)

Jullie zijn soms,het is maar internet,niemand gelooft je.

Maar echt iets creepy heb ik niet meegemaakt,trouwens het bestaat niet,er is altijd een probleem achter jullie verhalen,oftewel kunnen jullie goed griezel verhalen vertellen,imoest ik jullie zijn,zou ik eens een boek schrijven.

Delen op andere websites

1. niemand gelooft je.

2. trouwens het bestaat niet

Ach jongen, moet je weer eens mensen afzeiken?

Dit topic is bedoelt om je ervaringen te vertellen, niet mensen die die dingen hebben mee gemaakt te gaan afzeiken.

1. Ik geloof het wel, ben zeker niet de enige. Zeg de volgende keer gewoon "IK geloof het niet"

2. Hoe weet je dat, heb je overtuigend bewijs? Zo nee, dan weet jij ook niet of het wel of niet bestaat :)

Delen op andere websites

Ik was 4 of 5 jaar oud en ik zat op zolder te spelen met mijn speelgoed :puh:

Mijn ouders en broer waren beneden. Ik was als enigste op de zolder althans..

Opeens kwam er een groene schim in de form van mijn opa te voorschijn :{

Voor het schuine zolder raampje stond mijn opa wat te zeggen..Ik kon hem niet verstaan :N (best jammer)

Ik zat een paar seconden naar hem te kijken en ging weer kruipend van de trap af naar beneden.

Ik besefde toen niet dat het mijn opa was..Dat zag ik pas later van een foto van mijn opa die is overleden :-(

Op een dag had ik het mijn ouders verteld en die geloofde het wel/niet. Omdat ik toen nog zo jong was..

Jammer genoeg heb ik mijn opa nooit gekend :N

PS: dit is echt waar! Het is geen leugen :N

Delen op andere websites

1. niemand gelooft je.

Dit topic is bedoelt om je ervaringen te vertellen, niet mensen die die dingen hebben mee gemaakt te gaan afzeiken.

1. Ik geloof het wel, ben zeker niet de enige. Zeg de volgende keer gewoon "IK geloof het niet"

2. Hoe weet je dat, heb je overtuigend bewijs? Zo nee, dan weet jij ook niet of het wel of niet bestaat :)

Moet je weer eens slim doen?Wat kan mij dat schelen,wat je daarjuist zei,ik ken je niet,jij kent me niet,niemand kent me,ik ken niemand,dus mij kan het niet schelen als je weer stoer wilt doen,als ej stoer doet op internet,dan ben je zielig.Ik kan hier ook staan liegen om beetje me post bij te hebben,sinds me opa dood is,nog nooit iets creepy meegemaakt,niets en niets,als jullie spoken zien,dan heb je oftewel geen vrienden of je bent een schijtluis.

Bewerkt: door sevaboy
Delen op andere websites

1. niemand gelooft je.

Moet je weer eens slim doen?Wat kan mij dat schelen,wat je daarjuist zei,ik ken je niet,jij kent me niet,niemand kent me,ik ken niemand,dus mij kan het niet schelen als je weer stoer wilt doen,als ej stoer doet op internet,dan ben je zielig.Ik kan hier ook staan liegen om beetje me post bij te hebben,sinds me opa dood is,nog nooit iets creepy meegemaakt,niets en niets,als jullie spoken zien,dan heb je oftewel geen vrienden of je bent een schijtluis.

Ik wil mij er niet mee bemoeien hoor maar..

Ten eerste ik heb een geest gezien..(zie mij post)

Ten tweede ik heb wel vrienden

En ten derde ik ben geen schijtluis! Waarom noem jij mensen zo die geetsen of spoken zien :?

Jij hebt heus ook wel iets creepy meegemaakt vast wel :Y

Delen op andere websites

1. niemand gelooft je.

En ten derde ik ben geen schijtluis! Waarom noem jij mensen zo die geetsen of spoken zien :?

En dat zeggen ze dan,ik zeg me mening aan iemand,en dan komen er weer gasten er mee bemoeien,natuurlijk kun je dan niets duidelijk maken(en daardoor ben ik in zo'n stemming,en nee het is geen excuus).Ik heb wel zin om weer me best te doen,maar als je je mening niet mag verduidelijker,dan kan het gewoon niet.Ik heb niets creepy meegemaakt,alles is normaal bij mij,behalve me gedrag(ik begin nu over RL).Van die lichten,dat is normaal,ik heb dat ook zo soms,maar jullie voegen er altijd iets bij.

Delen op andere websites

1. niemand gelooft je.

En dat zeggen ze dan,ik zeg me mening aan iemand,en dan komen er weer gasten er mee bemoeien,natuurlijk kun je dan niets duidelijk maken(en daardoor ben ik in zo'n stemming,en nee het is geen excuus).Ik heb wel zin om weer me best te doen,maar als je je mening niet mag verduidelijker,dan kan het gewoon niet.Ik heb niets creepy meegemaakt,alles is normaal bij mij,behalve me gedrag(ik begin nu over RL).Van die lichten,dat is normaal,ik heb dat ook zo soms,maar jullie voegen er altijd iets bij.

Of jij respecteert elkaars mening niet.. :?

Delen op andere websites

Kijk ' Sevaboy ' je bent wel een chille gast, althans dat vond ik vroeger wel alleen je geeft soms een aanvallende mening, net zoals je zegt ' schijtluis ' ik begrijp wat je bedoeld maar je kunt het ook anders formuleren.

Dat zou stuk beter zijn voorjezelf en voor anderen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...