Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

(...)als jullie spoken zien,dan heb je oftewel geen vrienden of je bent een schijtluis.

Want?

Geef eens een goed argument...

Waarom, als je in iets bovennatuurlijks geloofd, zal je dan geen vrienden hebben of een schijtluis zijn?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sevaboy wat ben jij nu even zielig bezig! :N

Waarom doe je in godsnaam zo lullig, omdat hun misschien wat hebben gezien/meegemaakt hoeft dat nog niet te zeggen dat jij dat ook gelijk moet hebben gehad.

Waarom kijk je eigenlijk in dit topic als je het toch dom vindt?

Kijk dan ook niet meer in dit topic!

1. niemand gelooft je.

2. trouwens het bestaat niet

1. Volgens mij ben jij de enigste als ik hier zo kijk

2. Ow ja? :? Bewijs het maar, en zo denk jij erover en anderen denken er heel anders over dus post niet van die domme berichten.

Bewerkt: door -->nick<--
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik in geesten moet geloven...Ik heb miss ooit een gezien,maar ik weet nooit zeker of dat er een was.Derek (de babyfluisteraar) zegt dat baby's geesten zien.Ik weet het niet :(.Wat denken jullie eigelijk om een beetje op de hoogte te komen :D

Delen op andere websites

dat is al bewezen babys zien geesten vind ik ook raar maar waar (lol het rijmt)

zoals katten zien het ook en honden ook.

je moet eens op youtube kijken je zien veel van die filmpjes

Tuurlijk is dat niet bewezen. Hoe kan je nou bewijzen dat baby's en huisdieren geesten zien als je niet eens kunt bewijzen dat geesten bestaan? Beetje domme opmerking.

Delen op andere websites

dat is al bewezen babys zien geesten vind ik ook raar maar waar (lol het rijmt)

zoals katten zien het ook en honden ook.

je moet eens op youtube kijken je zien veel van die filmpjes

Tuurlijk is dat niet bewezen. Hoe kan je nou bewijzen dat baby's en huisdieren geesten zien als je niet eens kunt bewijzen dat geesten bestaan? Beetje domme opmerking.

Tsja, bewijs maar eens dat de onderzoekers ongelijk hebben ^_^

Delen op andere websites

wij kunnen net zoveel bewijzen als jullie dat geesten wel of nie bestaan heb je bewijs dat geesten niet bestaan ofzo

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik heb nooit gezegd dat ze niet bestaan, ik weet het simpelweg niet. Die ene gast zei dat het bewezen was dat huisdieren en baby's spoken zien. Dat is natuurlijk onzin, en daar reagerde ik op.

PS: Je zin snap ik niet helemaal.

EDIT:

ow corectie geesten bestaan welicht wel en katten hebben een paranormale kracht in zich

en van die babys heb je mss gelijk maar er zijn er

Katten hebben paranormale kracht in zich? Je zegt dat gewoon alsof het een bekend feit is ofzo. Hoe weet jij in gods naam zo zeker dat katten paranormale krachten hebben?

Bewerkt: door LBG
Delen op andere websites

Jullie geloven toch geen onderzoekers? Dus als ze zeggen(ik neem een dom voorbeeld), dat wij afstammen van aliens, zou je het ook geloven? En van die katten, katten kunnen alleen in het donker kijken. We kunnen niets bewijzen,dus waarover discussieren we eigenlijk? Over iets dat niet bewezen is :7

Delen op andere websites

Weet je dat wetenschappers hebben aangetoond dat een menselijk oog niet alles laat zien? dingen die niet belangerijk zijn laten onze hersenen ons niet zien (Straks meer over).

Bewerkt: door Muay Thai
Delen op andere websites

Jullie geloven toch geen onderzoekers? Dus als ze zeggen(ik neem een dom voorbeeld), dat wij afstammen van aliens, zou je het ook geloven?

Nee, moeten we jou wel geloven dan? :7

We geloven niet alles van onderzoekers, sommige dingen wel...

We kunnen niets bewijzen,dus waarover discussieren we eigenlijk? Over iets dat niet bewezen is :7

Een disscussie is juist om je mening te verdedigen over iets dat niet bewezen is ;)

Dus je kan hier ook best goed discussieren of spooken/geesten wel of niet bestaan ;)

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Delen op andere websites

Katten hebben paranormale kracht in zich? Je zegt dat gewoon alsof het een bekend feit is ofzo. Hoe weet jij in gods naam zo zeker dat katten paranormale krachten hebben?

tja is gewoon zou geloof mij op mijn woord

Dat is een goed argument man, dat het gewoon zo is en dat ik je op je woord moet geloven. :N

Weet je dat wetenschappers hebben aangetoond dat een menselijk oog niet alles laat zien? dingen die niet belangerijk zijn laten onze hersenen ons niet zien (Straks meer over).

Dat geloof ik niet echt, er zijn zo veel onbelangrijke dingen die ik wel zie, zoals blaadjes aan bomen, elke baksteen waarvan een huis is gemaakt kan ik zien, enz.

Delen op andere websites

Nee daar heeft ie gelijk in. Heb je ooit Prison Break gezien? Onze hersenen filteren kleine onbelangrijke dingen weg, bijv als je naar een lamp kijkt zie je niet alle kleine details zoals de boutjes, de moeren en het knopje van de schakelaar. (Dat voorbeeld werd toen in Prison Break gebruikt).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...