Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Onze hersenen laten ons niet alles zien, bijvoorbeeld als je hersenen denken van dat het niet belangerijk is dat ze je het niet laten zien, daarom maken sommige mensen ook foto's van spoken omdat een camera natuurlijk geen hersenen heeft dat weet ik niet precies hoe dat inmekaar steekt. Maar ik heb wel gehoord dat onze hersenen zo geprogrameerd is dat hij dingen denkt die dus niet belangerijk zijn dat hij ze niet laat zien.

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

5jaar geleden: ( Geloof t of niet maakt mij niet uit)

5jaar geleden ofzo, lag ik in bed was 2uur 's nachts ofzo..

Mijn kamer ligt direct aan de gang, dus koekeloer zo de gang in..

Lig dus de heletijd de gang in te kijke, word t bij de muur heel wazig oranje..

Ontikkeld zich steeds verder; komt er uiteindelijk een wezen uit, geen geest.

Dus roep moeder de vrouw, die loopt de gang in en het verdwijnt :? Moeder zegt: Ja, je hebt t je vast verbeeld..

Dus moeders is weg, komt ie weer terug!.. Paar keer moeders geroepen en het bleef zich herhalen..

Uiteindelijk mocht ik bij moeders in bed liggen.. Volgende dag was het weg :)

Delen op andere websites

Nee daar heeft ie gelijk in. Heb je ooit Prison Break gezien? Onze hersenen filteren kleine onbelangrijke dingen weg, bijv als je naar een lamp kijkt zie je niet alle kleine details zoals de boutjes, de moeren en het knopje van de schakelaar. (Dat voorbeeld werd toen in Prison Break gebruikt).

Maar je kunt het wel zien als je er naar kijkt, als ik dit typ zie ik bijvoorbeeld niet de lettertjes rechts op mijn toetsenbord, maar als ik daar naar kijk zie ik het wel. Je hersenen filteren het dus wel maar maar niet op een manier waarop je het niet meer kunt zien, ze filteren het zo weg dat je er niet op let. Mij lijkt het sterk dat als er een spook recht voor je zit dat je hersenen dat dan zien als iets onbelangrijks.

Delen op andere websites

Nee daar heeft ie gelijk in. Heb je ooit Prison Break gezien? Onze hersenen filteren kleine onbelangrijke dingen weg, bijv als je naar een lamp kijkt zie je niet alle kleine details zoals de boutjes, de moeren en het knopje van de schakelaar. (Dat voorbeeld werd toen in Prison Break gebruikt).

Maar je kunt het wel zien als je er naar kijkt, als ik dit typ zie ik bijvoorbeeld niet de lettertjes rechts op mijn toetsenbord, maar als ik daar naar kijk zie ik het wel. Je hersenen filteren het dus wel maar maar niet op een manier waarop je het niet meer kunt zien, ze filteren het zo weg dat je er niet op let. Mij lijkt het sterk dat als er een spook recht voor je zit dat je hersenen dat dan zien als iets onbelangrijks.

Ja als je erop gaat letten zie je het wel, maar meestal let je niet op die kleine details. Die worden dan gewoon 'tijdelijk' weggefilterd.

Delen op andere websites

Jullie geloven toch geen onderzoekers? Dus als ze zeggen(ik neem een dom voorbeeld), dat wij afstammen van aliens,

Nou misschien wel, want ik zag laatst op TV dat ze denken dat het leven op aarde misschien wel van een andere planeet/ruimte komt en via een meteoriet hier op aarde is gekomen.

Want een bacterie kan zo'n stoot weerstaan.

Delen op andere websites

Als je op iets vaak concentreet kan het dat je het gaat zien.

Geef eens een voorbeeld dan, ik snap het niet. Als je op iets concentreert ga je wat zien?

Tel eens het aantal 'F'-jes in deze tekst.

FINISHED FILES ARE THE RE-

SULT OF YEARS OF SCIENTIF-

IC COMBINED WITH THE

EXPERIENCE OF YEARS.

P.s. Als je deze al kent, verklap het dan niet voor de anderen ;)

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Delen op andere websites

Geef eens een voorbeeld dan, ik snap het niet. Als je op iets concentreert ga je wat zien?

In deze afbeelding kan je 2 dingen zien. Je ziet het pas als je je er op concentreerd.

>>P.s. Nee, dit is is geen schrik-plaatje/filmpje<< :)

bedrog12.gif

'

Wat moet ik zien dan? :?

Delen op andere websites

In deze afbeelding kan je 2 dingen zien. Je ziet het pas als je je er op concentreerd.

>>P.s. Nee, dit is is geen schrik-plaatje/filmpje<< :)

bedrog12.gif

Je plaatje doet het niet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...