LBG Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Hoi, Ik heb 2 mappen met muziek bestandjes (2 hele cd's) en ik wil de pictogrammen schikken op nummer. Bij de ene kan dat wel maar bij de andere niet. Als je bij een muziek bestandje naar eigenschappen gaat, dan naar samenvatting en dan naar geavanceerd kan je daar een nummer invullen. Ik heb bij allebei de mapjes bij elk bestandje en nummer ingevuld. In allebei de mappen staan dezelfde type bestandjes zoals je ziet. Hoe kan het dat ik in de ene map wel op nummer kan schikken en bij de andere niet? Oh en bij de map ''Reasonable Doubt'' is zo'n plaatje op het pictogram van het mapje zegmaar. Maar in die map zit helemaal geen plaatje. Weet iemand hoe windows hieraan is gekomen? Alvast bedankt. Reageren
LBG Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Laat maar het is me al gelukt, bij de eigenschappen van de map kan je kiezen waar je hem voor wilt gebruiken en daar moest ik muziek doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.