lepertum Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) Was daarnet wat over het vliegveld van LV aan het race en had zin om wat te gaan vliegen, ik race dus naar de shamal, rem en kom net langs voor onder de vleugel terecht, ik stap af en sta plots midden op de snelweg Best wel geinig. [Edit]Is enkel met de Freeway te doen omdat dat de enige is die laag genoeg is om onder de vleugel te kunnen[EDIT] Aan de Shamal: Op de snelweg: Locatie: het rode rondje waar de Shamal staat en de witte pijl waar ik terecht kwam na de teleport. Bewerkt: 5 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Ben je tussen die telepoort begonnen met vallen? Als je valt door het level heen spawn je meestal weer op een plek in de buurt. Dit was ook zo in GTA3 en Vice City als je door het level heen valt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Je bent gewoon op de weg gaan staan en anders is het een bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) Ik ben niet gevallen of iets dergelijks, ben gewoon afgestapt en stond onmiddelijk op de weg, het is me nu al 5/5 keren gelukt. En Lennert, ik ben niet gewoon op de weg gaan staan, let eerst en voorla op de tijden; ok, niet echt een waterdicht bewijs maar hoe komt het dan dat ik midden op de snelweg plots de plaatsaanduiding rechtsonder krijg? Bewerkt: 5 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Missingno. Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 hmm je valt wel door het level heen maar waanschijnlijk hebben ze dat vallen gefixt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Weird, heel weird... En trouwens er zitten in Vice City en GTA3 enzo ook allemaal gekke dingen... Zijn jullie dat dan nog niet van Rockstar gewend? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Grappig ga ik ook is proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ik heb dat vallen ook n keer gehad. maar ik was niet echt in de buurt gespawned. ik ren op de snelweg in oost SF en ik kom ergens in LV terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Heeft er al iemand anders dit geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.