.Sharingan Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Mijn telefoon is tijdens het vissen in de vijver gevallen. Ik pakte hem meteen eruit, en de muziek deed het nog. Toen ik alles drooggemaakt, accu los. Thuis laten drogen, maar nu doet hij het niet. Ik heb op een ander forum gelezen dat ik hem uit elkaar moet halen, en met een Föhn droog moet blazen. Iemand betere raad ? Groetjes, .WhoopDiDoo. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Mijn telefoon is tijdens het vissen in de vijver gevallen. Ik pakte hem meteen eruit, en de muziek deed het nog. Toen ik alles drooggemaakt, accu los. Thuis laten drogen, maar nu doet hij het niet. Ik heb op een ander forum gelezen dat ik hem uit elkaar moet halen, en met een Föhn droog moet blazen. Iemand betere raad ?Groetjes, .WhoopDiDoo. 'ikt' heeft een topic aan gemaakt hoe en wat je dan moet doen, het kost wel wat tijd... TIP: Zoek met de zoekmachine! Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Mijn telefoon is tijdens het vissen in de vijver gevallen. Ik pakte hem meteen eruit, en de muziek deed het nog. Toen ik alles drooggemaakt, accu los. Thuis laten drogen, maar nu doet hij het niet. Ik heb op een ander forum gelezen dat ik hem uit elkaar moet halen, en met een Föhn droog moet blazen. Iemand betere raad ?Groetjes, .WhoopDiDoo. Ik heb ooit eens een D500 gehad die ook in het water is gevallen. Laat hem in ieder geval een aantal dagen drogen, aan te raden is toch minimaal een week. Haal je telefoon even uit elkaar om de binnenkant ook goed te laten drogen. Probeer over ongeveer een week weer of hij het doen. Veel voorkomend bij waterschade is dat de middelste kolom toetsen (2, 5, 8 en 0) daarna niet meer functioneren. Mocht dat het geval zijn zou je de printplaat uit je telefoon moeten halen door hem open te schroeven en de display los te koppelen. Haal dan een flesje Isopropyl Alcohol en leg de printplaat hierin voor een aantal uur. Daarna moet je de printplaat even schoonborstelen met een (soft) tandenborstel. Daarna nog een aantal uur laten drogen en dan zou hij het weer moeten doen. Althans zo deed mijn vorige D500 het ook weer. Mocht je nog garantie hebben kun je daar denk ik het beste gebruik van maken . Zoniet zul je moeten gaan klussen... In ieder geval wens ik je veel succes! Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik denk eigenlijk niet dat ie nog te redden is. M'n zus had namenlijk ook ooit d'r mobiel (weet niet wat voor een't was) in de chocomel verdronken. Kwam nooit meer tot leven... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Tip: over 10 dagen ben je jarig, vraag een nieuwe voor je verjaardag . Reageren
David22 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Mijn telefoon is tijdens het vissen in de vijver gevallen. Ik pakte hem meteen eruit, en de muziek deed het nog. Toen ik alles drooggemaakt, accu los. Thuis laten drogen, maar nu doet hij het niet. Ik heb op een ander forum gelezen dat ik hem uit elkaar moet halen, en met een Föhn droog moet blazen. Iemand betere raad ?Groetjes, .WhoopDiDoo. Mijn mobieltje is ook een keertje in het water gevallen, die heb ik toen uit elkaar gehaald, een week laten drogen en toen gedroogd met een fohn. Dat werkte bij mij! Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 volgens mij doet ie het allang... Heb ik ook zo iets gehad net als David22! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.