Jump to content

DaddyPimp vs. Pennywise the clown

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Reggea

Soort design: Zelf weten

Size design: Zelf weten

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm.

Wie wil? :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel proberen ^_^, ik post hem morgen ochtend

naamloos6ve4.png

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Beide designs zijn erg mooi, gefeliciteerd voor dat al. :tu:

Maar toch zal ik moeten kiezen. Ik zal beginnen bij Pennywise.

De achtergrond is mooi en goed gekozen, de render blend daar ook goed bij in. Dat witte effect zorgt voor de goede sfeer in de signature. De kleuren zouden dat normaal ook moeten doen, maar ik vind ze iets te fel, je zou beter het rood, geel en groen uit de vlag nemen en dat is vele lichter dan deze kleuren.

DaddyPimp, toen ik jou design de eerste keer bekeek vond ik er heel weinig aan. Maar daarna begon ik op de details te letten en vond ik het plots en veel beter design. De vlag is heel mooi in Bob Marley verwerkt en de witte rook maakt de sfeer van de signature nog sterker. Ik vind alleen dat je de tekst wat meer kon opvullen, maar voor de rest is het een heel mooi design.

Mijn stem gaat dus naar DaddyPimp. Ik vind zijn design er gewoon mooier uitzien dan dat van Pennywise, het oogt gewoon veel beter en als je naar de details gaat kijken zie je ook dat er veel meer werk is ingestoken.

BTW: Ik heb mijn post aangepast omdat ik me heb bedacht, ik hoop dat dat mag. :puh:

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ondank's dat ik geen fan ben van vierkante plaatjes, ik houd van signatures, vind ik die van DaddyPimp. Mooi de effecten in de render zelf ;)

Pennywise, jij hebt ook een mooie sig, alleen vind ik de kleuren iets te druk, en ik vind hem opzich iets minder mooi.

Eindstem: DaddyPimp

Geplaatst:

Ik vind daddypimp zijn render mooi.

Die van pennywise niet echt :clown: .

De foto is wel mooier bij pennywise hoor.

Het is moeilijk kiezen hoor.

Maar mijn stem gaat naar Pennywise the clown :dans:

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar : Pennywise the clown

Reden : Dat is omdat ik de signature van Pennywise the clown mooier is gemaakt, met een soort muurtje erbij met verschillende kleuren en de lettertype vind ik ook zeer netjes gedaan

Met al die kleuren in de lettertype en dat past ook bij de BG verder vind ik je render ook goed ingeblend (ik weet niet of je dat gedaan hebt ) maar het lijkt alsof het op 1 muur gewoon met graffiti alles gemaakt is en dat maakt het zo leuk.

Ik stem op: DaddyPimp

Omdat: Eerst vond ik die van Pennywise er mooier uitzien, maar als je ze alletwee eens beter gaat bekijken zie je dat er in die van DadddyPimp gewoon heel mooie details zijn. Die van Pennywise vind ik ook veel te druk en de witte stipjes zijn erg lelijk. Ze zijn allebei goed, maar die van DaddyPimp vind ik gewoon net wat mooier. :)

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Ik stem op: Pennywise-the-clown.

Daar zitten gewoon veel meer kleuren in, en het graffiti-effect vind ik leuk uitkomen. In die van DaddyPimp zitten misschien meer effecten, maar ik vind hem gewoon wat kleurloos.

Geplaatst:

Ik vond DP zijn design er direct er uit springen. Er zit veel werk in maar je ziet het bijna niet. Alles gaat mooi samen, de grootte, text, kleuren enz... Dat is ook een reden waarom ik niet op PennyWise stem, het is een beetje van alles door elkaar. Bijna alle kleuren die je je kunt bedenken komen in je sig voor wat niet erg mooi is. Ik vind gewoon die van DaddyPimp mooier, dat is het zo een beetje

stem: DaddyPimp

Geplaatst:

Alweer zo'n lastige :duh: .

Maarja laat ik beginnen met PTC:Je sig is opzich heel mooi.Bob staat er mooi in.Hij zal er trotst op zijn :engel: .En alles is netjes verzorgd

Nu Daddy Pimp:Ook jij heb een mooie sig.Alles is heel netjes!.Alleen wat groot,maar doet boeit niet.Ook die palmbomen achterin je sig zijn mooi.

Mmm:Mijn stem gaat na lang denken naar Pennywise-The-Clown

Wawwelewawweele.e... :eten::eten:

Bob Marley pwn!!

Erm.. Ik heb eerlijk geen zin om een auto-biografie te typen maar ik vind die van Daddyp0mp wel het best eruitzien. Pennywise' is mij een beetje te gekleurd, die witte spraycan-stukjes zijn té pixelig en het font past er niet bij..

Alleen kijkt onze Bob een beetje alsof'ie net z'n grote boodschap in de pot liet plonzen[/font] (lol), maar dat is achtergrondinformatie die verder niks met 't plaatje zelf te maken heeft.

Mijn stem gaat naar Daddyp0mp!

Have fun, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Winnaar DaddyPimp +1 punt voor jou. Je staat weer alleen op de eerste plek, congrats! Helaas voor Pennywise-The-Clown -1 punt.. Volgende keer beter kerel.

Topic closed, ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...