Jump to content

Eurovisiesongfestival


weci

Wat vinden jullie ervan ????  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie ervan ????

    • Nooit meer meedoen
      20
    • Wat maakt het nu uit ?
      22
    • We zullen en moeten meedoen, kosten wat het kost.
      6
    • andere
      5


Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    5

  • weci

    4

  • PowerPats

    4

  • Groot-Duimpje

    2

En ik vind het ook raar dat Israel ook punten mocht geven!? Ze zijn toch niet van Europa? En zaten zij ook in de halve finale?

Dat vond ik ook raar, maar ze zaten ook in de halve finale.

Binnen een paar jaar doet heel Azië mee aan het eurovisisongfestival. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het Songfestival boeit me niet zo, maar ik vind het wel schandalig dat zo'n ubergekke travestiet een vreselijk apres-ski lied zingt en dat Nederland dan met een mooi(er) liedje komt en niet eens in de finale raakt!

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Israel zit ook in de UEFA bij voetbal. Anders zou het zo lullig zijn als ze met de Arabische versie van het songfestival mee moesten doen.. kregen ze geen punten

idd.

dat komt omdat Israel niet echt bevriend is met haar buurlanden.

Dan krijgen ze nooit stemmen.

en er kunnen rellen ontstaan als Israeliërs tegen ik noem even wat: Jordanië staan

Link to comment
Delen op andere websites

Als je had gekeken was het HELE linkse rijtje van de uitslag oosters. Ja dan hoeft het ook nie meer he?.En Servië vond ik ook geen bal aan

Awel, daar heb je nu 100% gelijk in.

Beter een songfestival enkel voor West-Europa.

1) Ieder land dat wil kan meedoen (van West-Europa)

2) Niemand hoeft onder te doen

Niks dan voordelen dus... :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dom.

Belgie doet a 2 jaar neit mee,omdat ze zogezegd vals zingen.

Maar Spanje en die domme landen die winnen kunnen zelfs niet zingen.

Mij kan het niet schelen wie er wint.EN vorig jaar waren ze dom.Welke Jury kiest nou voor Lordi met Hardrock Halluija(dit titel van het liedje laat me denken aan een liedje)Hardcore Haluijja

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit? Ik vind het niet eerlijk gaan. Als die oost land stemmen op elkaar. En als Nederland echt wilt winnen, moeten ze maar met wat beters komen! Voor mij mogen ze het songfestival ook afschaffen. Want Nederland maakt toch geen kans. En met die vriendjespolitiek gaat het echt oneerlijk. Ik zou het niet erg vinden als er geen songfestival meer is!

Link to comment
Delen op andere websites

België en Nederland zijn weer niet in de finale van het eurovisiesongfestival geraakt.

Wat vinden jullie ervan ???

Ik vind dat ze een songfestival voor west- en oost-Europa moesten maken.

Zo kon heel west-europa en heel Oost-Europa meedoen.

Nu doen maar enkele West-Europese landen mee.

Ik durf wedden dat zo'n Oost-Europees land gaat winnen.

Wat voor een oplossingen hebben jullie???

Het feit was dat Nederland er vorig jaar uit lag was gewoon omdat Treble ons vertegenwoordigde :kots:

Nu maar hopen dat de buitenlanders niet denken dat die Fantasy-taal onze taal is :$ :$

Zoals NandroDavids al zei dat Ali B, Lange Frans en Baas B ons zouden gaan vertegenwoordigen. Laat dat AUB niet gebeuren!!! Jan Smit ofzo is tot daar aan toe. Maar een Rapper!!!! :duh:

No Thank You.

Die Oost-Europeanen stemmen massaal op hun buurlanden (Want ze zijn er met miljoenen!), want ze hebben nog nooit mogen stemmen! Dus als het komt....

Ik vind dat Eurovisie Songfestival niet meer moeten doen, het is geld weggooierij (Zal Paul de Leeuw dat nou erg vinden?) Servie heeft gewonnen omdat heel Oost-Europa op hun gingen stemmen.

Zometeen doet Irak nog mee met het Eurovisie :clown:

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Israel zit ook in de UEFA bij voetbal. Anders zou het zo lullig zijn als ze met de Arabische versie van het songfestival mee moesten doen.. kregen ze geen punten

idd.

dat komt omdat Israel niet echt bevriend is met haar buurlanden.

Dan krijgen ze nooit stemmen.

en er kunnen rellen ontstaan als Israeliërs tegen ik noem even wat: Jordanië staan

Ik denk niet dat er ooit rellen zullen komen over een wedstrijdje wie het beste kan zingen. :bonk:

Ik vind het song festival echt dom... een paar landen die onbekende mensen gebruiken om te kijken wie het beste kan zingen, gebruik dan iemand die al bekend is zoals Di-rect of Do ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...