Jump to content

Eurovisiesongfestival


weci

Wat vinden jullie ervan ????  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie ervan ????

    • Nooit meer meedoen
      20
    • Wat maakt het nu uit ?
      22
    • We zullen en moeten meedoen, kosten wat het kost.
      6
    • andere
      5


Recommended Posts

Jullie kunnen goed praten, maar de toppers waren toch echt een van de betere acts. Zeker als die maffe tafelkleden die stonden te dansen net alsof ze live mishandeld werden. Dan die maffe act met ringen waar een vrouw in staat te dansen. Gaat het nog om zang of gaat om de "show". Net als elk jaar heb ik een stuk gekeken, zeker de tehniek was erg goed. Die russen kunnen er wel wat van!

Bovendien hebben we uit andere landen geen stemmen gehad, waarom? Omdat Gordon zich zo nodig moest bemoeien met de homo's daar in Rusland. Als hij dat niet had gedaan hadden wellicht andere landen ook nog gestemd. Dan nog was de zang best oké, maar dat vrouwtje in dat zwartje pakje wat heel rustig zong was ook erg goed. Toppers hebben er best iets van gemaakt, of kwam dat door de techniek? Die wel flink ownde!

Edit: We mogen nu 3 jaar niet meedoen hoorde ik gisteren van mijn vader..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    5

  • weci

    4

  • PowerPats

    4

  • Groot-Duimpje

    2

Die vent uit Griekenland zou zichzelf het liefst tien keer klonen, zo mooi vind hij zichzelf, net zoals die Duitser. En als die Zweedse een noot fout zingt, breken je trommelvliezen..

Maar Azerbeidjan en Finland moeten gaan winnen. Engeland is trouwens ook niet slecht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gezeik met die Oostbloklanden is gewoon een pot nat. Ierland was ook heel erg goed, en die gingen er ook gelijk uit. Shine, van ons Nederlanders, vond ik wel het vrolijkste lied dat er gezongen werd. Ik vertrouw die Sovjets ook voor geen cent hoor. Dat er alleen maar Oostbloklanden doorgaan. Alleen Griekenland en Zwitserland (dacht ik) gingen door van West Europa. Klinklare omkoperij gewoon.

@NickOwnage: Er is sowieso nooit wat leuks op tv ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het Eurovisiesongfestival niet echt leuk. Het is wel grappig met die liedjes, maar het is eigenlijk alleen maar politiek. Waarom eigenlijk alleen europa? Het zou toch veel leuker zijn met de hele wereld?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom eigenlijk alleen europa? Het zou toch veel leuker zijn met de hele wereld?

Juist niet alleen Europa. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat rond 1967 ook landen buiten Europa mee mochten doen, die actief EBU-lid zijn. EBU is ''European Broadcasting Union'' , is een samenwerkingsverband van de publieke omroepen van voornamelijk alle Europese staten en enkele in het Midden-Oosten en Noord-Afrika. Landen die buiten Europa meedoen zijn: Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Egypte, Georgië, Israël, Jordanië, Libanon, Libië, Marokko en Tunesië.

@ Jesprerkaj: Azerbeidzjan ligt niet in Europa, het ligt op de grens van Oost-Europa en West-Azië.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...