Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een paar auto's in gta sa staan maar als ik opstart dan komt bij het laden een fout in beeld.

en ik heb 1.01 heb het 1x eerder gehad toen heb ik opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen weten jullie misschien iets??

alvast bedankt

Geplaatst:

ehm hij staat in het textures & modelling forum, dus ik neem aan dat je iets gemod hebt en dat hij het daarom niet meer doet. Als dit inderdaad het geval is, probeer je te herinneren welke bestanden je verandert hebt en vervang die door de originele. Kijk daarvoor in het bestanden-aanvraar-topic

Geplaatst:

Nee, K.O., Dat denk ik niet. Volgens mij heeft hij gewoon wat voertuigen gedownload ergens op het internet, en die in zijn SA gezet. Maar nu doet ie het dus kennelijk niet meer.

Opnieuw instaleren zou wel moetten werken. Als het probleem nogsteeds niet is opgelost, probeer SA dan nog eens opnieuw te instaleren. Hij zou het dan echt moetten doen. En als je weet nadat welke vervanging van auto de fout kwam, weet je ook dat je die auto er dus weer uit moet halen.

Hopenlijk lukt het je nog.

Geplaatst:
Nee, K.O., Dat denk ik niet. Volgens mij heeft hij gewoon wat voertuigen gedownload ergens op het internet, en die in zijn SA gezet. Maar nu doet ie het dus kennelijk niet meer.

Opnieuw instaleren zou wel moetten werken. Als het probleem nogsteeds niet is opgelost, probeer SA dan nog eens opnieuw te instaleren. Hij zou het dan echt moetten doen. En als je weet nadat welke vervanging van auto de fout kwam, weet je ook dat je die auto er dus weer uit moet halen.

Hopenlijk lukt het je nog.

had er te veel auto's in staan

Geplaatst:

Gast, eerst zeg je dat ik ongelijk heb, en daarna zeg je bijna hetzelfde! Oké we hadden het beiden fout, maargoed

Geplaatst:

Gast, eerst zeg je dat ik ongelijk heb, en daarna zeg je bijna hetzelfde! Oké we hadden het beiden fout, maargoed

Uit jouw text maakte ik op dat je zei dat hij zelf een auto had gemaakt (gemod) en die ingame had gezet. Dan gebeurt het wel vaker dat het spel niet op start omdat je iets fout had gedaan. Maar ik dacht dus dat dat wat ik dacht dat je zei niet zo was en zei daarom dus dat ik dacht dat jij ongelijk had en zei ook dat ik dacht dat hij gewoon wat auto's gedownload had wat jij dus uiteindelijk ook bleek te zeggen. (<Heerlijke zin)

Maar wat je in je laatste post zei klopt helemaal :).

Geplaatst:

je begreep mijn uitleg dus niet helemaal goed, maar goed, st0rm zal het antwoord misschien nu wel weten dus laat ook allemaal maar... :puh:

Geplaatst:

Leuke discussie, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat er gewoon simpelweg een foutje in de mod zit. Dat de maker zelf de auto's fout gespawnt heeft.

Greets,

Apple-Mac :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...