Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Nou kijk ik heb weinig verstand van modden, dus ik pak gewoon een map, kloot wat in het rond met de cijfers maar in de game gebeurt er nooit wat. En ik heb een keer bij pedstats ofzo van wat gangs de eigenschappen verandert, en die gangs kom ik nu nergens in de game meer tegen...-_-'... En ja, ik sla op wat ik doe, en ik maak backups Is trouwens bij San Andreas Bewerkt: 11 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nou kijk ik heb weinig verstand van modden, dus ik pak gewoon een map, kloot wat in het rond met de cijfers maar in de game gebeurt er nooit wat.En ik heb een keer bij pedstats ofzo van wat gangs de eigenschappen verandert, en die gangs kom ik nu nergens in de game meer tegen...-_-'... En ja, ik sla op wat ik doe, en ik maak backups Is trouwens bij San Andreas Vind je het gek als he woon maar wat aan het kloten bent. Controleer de coordinaten, meer kan ik niet zeggen Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Controleer de coordinaten Eh...um? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Coordinaten zijn cijfers, die de positie van jouw speler in de GTA wereld aanwijzen. Deze coordinaten worden gebruikt om models te plaatsen, en om dingen te spawnen. Gangs plaatsen valt dus onder spawnen. Met de GTA SA Place Manager (klik voor de link) kun je dus coorinaten opnemen die je nodig heb. Start sa op. Ga simpelweg naar de plek toe, laat de SA Place Manager aan staan. Druk dan op ALT + TAB. Nu ga je terug naar de windows sessie. Klik dan op ADD coordinates, en vervolgens op CLICK HERE TO INSERT YOUR CURRENT GAME LOCATION. Dan zie je dus 3 codes (X, Y en Z as). Dit kan een voorbeeld zijn: -145.19 -4.21 4.75 Let op dat je de comma's moet replacen met punten. Veel succes, Apple-Mac Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Coordinaten zijn cijfers, die de positie van jouw speler in de GTA wereld aanwijzen. Deze coordinaten worden gebruikt om models te plaatsen, en om dingen te spawnen. Gangs plaatsen valt dus onder spawnen. Met de GTA SA Place Manager (klik voor de link) kun je dus coorinaten opnemen die je nodig heb. Start sa op. Ga simpelweg naar de plek toe, laat de SA Place Manager aan staan. Druk dan op ALT + TAB. Nu ga je terug naar de windows sessie. Klik dan op ADD coordinates, en vervolgens op CLICK HERE TO INSERT YOUR CURRENT GAME LOCATION. Dan zie je dus 3 codes (X, Y en Z as). Dit kan een voorbeeld zijn: -145.19 -4.21 4.75 Let op dat je de comma's moet replacen met punten.Veel succes, Apple-Mac Bedankt, maar ik bedoelde niet echt van gangs op bepaalde plekken spawnen ofzo, maar gewoon hun stats veranderen, zoals hun skills, angst enz. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik zou zeggen, vervang de pedstats.dat met deze originele van mij en kijk of ze dan wel weer spawnen. Mocht dit nog steeds niet het geval zijn, dan ligt het toch echt aan een ander bestand dat je verandert hebt Reageren
Puma Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kijk de volgende keer eerst in de Master Tutorial List, want dan had je gezien dat ik een aantal maanden geleden een tutorial heb gemaakt over pedstats veranderen.. Klikkie Succes, Grtz Puma. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kijk de volgende keer eerst in de Master Tutorial List, want dan had je gezien dat ik een aantal maanden geleden een tutorial heb gemaakt over pedstats veranderen..Klikkie Succes, Grtz Puma. Sorry, had nog nooit van Master Tutorial List gehoord, maar bedankt, aan die tutorial heb ik wel wat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.