JeGe Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 In welke enex in de ganton gym hemel moet je stappen om naar het Liberty City vliegveld te gaan? Want het is me gelukt in LC te komen het stadion uit Vice City maar nu wil ik ook graag naa het vliegveld van LC. Hoe doe ik dat? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Dat staat hier haarfijn uitgelegd. Veel succes verder Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dat staat hier haarfijn uitgelegd. Veel succes verder Sorry maar dat gaat over de methode om in Liberty City te komen. Niet over het vliegveld van Liberty City. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dat staat hier haarfijn uitgelegd. Veel succes verder Sorry maar dat gaat over de methode om in Liberty City te komen. Niet over het vliegveld van Liberty City. Er is helaas geen vliegveld naar Liberty City. Alleen het stukje van Saint Marks. Dat dus als cutscene gebruikt werd. Greets, Apple-Mac Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Jawel, de intro movie (waar het spel mee begint) daar komt hij van het vliegveld van Liberty City af. Op wikigta stond dat er een veel groter gedeeltje vliegveld is dan dat je in het filmpje ziet. Er staat alleen niet hoe je er komt. Reageren
ContRa Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Je kunt er niet komen je hebt die missie Saint Marks en dan ga je naar Liberty City verder niet. en in het begin kom je van Liberty City af.. maar zie je verder geloof ik niks van. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dit heb ik nu even op Wikigta gezocht voor bewijs: Interieur Het interieur wordt, samen met het nabijgelegen interieur van Los Santos Airport, gebruikt in de intro-cutscene van GTA San Andreas, waar je Carl Johnson ziet inchecken op het vliegveld van Liberty City. Het interior bevat echter meer van het vliegveld dan te zien is is de cutscene; Ook de voorgevel van de terminal is aanwezig, alhoewel het duidelijk niet voltooid is. Mogelijk waren er ook cutscenes van buiten het vliegveld gepland. De baggageterminal en de trappen voor de gevel zijn unsolid Reageren
Bling Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Er is wel degelijk een interieur gemaakt van het vliegveld van Liberty City, die inderdaad te zien is in de cutscene van de intro. Dit interieur bevindt zich in Hemel R van het Hidden Interior Universe. Op deze pagina kun je meer informatie en screens over dit interieur vinden. Tevens kun je op deze pagina ook de coördinaten van dit interieur aflezen, zodat je er met een teleport functie naartoe kunt teleporteren. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Bedankt Bling, maar is het mogelijk om er te komen via de hidden interiors op de PS2? Want zoals je weet heb ik zitten stressen om naar liberty city te kunne wat ik nu btw ook kan. En daarom wil ik dolgraag ook hier heen. Maar ik weet niet in welke enes ik moet stappen in de ganton gym hemel. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dat is volgens mij niet mogelijk zonder een teleporter. Voor de mensen die wel een teleporter hebben: Ga de kleerkast van een huis binnen, en teleporteer dan naar Francis International. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Hoezo is dat via de HI op de ps2 niet mogelijk? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Omdat de ps2 versie nog haast niet te modden is. De XBOX versie in tegendeel wel. Apple-Mac Reageren
JeGe Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 ja maar hoezo kun je er niet via HI komen dan? Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Omdat hət interieur van LSX en Francis International Airport in Hemel R liggen, en voor zover ik weet is dat niet te bereiken zonder een teleporter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.