Dastard Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Gisteren Gekocht . SAMSUNG,SyncMaster 740n Goed scherm Wie heeft deze nog? >>> Door Preddy: Dat is toch echt Hardware <<< Bewerkt: 12 mei 2007 door Preddy Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb 'm niet, maar als je wat specs geeft, kunnen we wel kijken of ie goed is . Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik heb dezelfde,maar hij valt uit als ik me aanmeld(op msn).Maar heeft niets met het scherm te maken,heb namelijk een oude proccesor.Hij is qua scherpte goed en hij is goed om 3d-games te spelen. Omdat hij de graphics beter .......weet niet goed zeggen Bewerkt: 12 mei 2007 door sevaboy Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb dezelfde,maar hij valt uit als ik me aanmeld(op msn).Maar heeft niets met het scherm te maken,heb namelijk een oude proccesor.Hij is qua scherpte goed en hij is goed om 3d-games te spelen.Omdat hij de graphics beter .......weet niet goed zeggen Omdat hij de graphics met meer contrast weergeeft? reactietijd? Ik heb een LG 194WT-SF en mijn ouders hebben een LG L1717S (vorig jaar voor 100 euro in de aanbieding gekocht), ze bevallen beide heel goed (contrast, reactietijd enzo). Samsung: Geen idee. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Hier kan je reviews over je scherm lezen. Zo te zien is het een goed scherm voor die prijsklasse. Ik snap alleen niet waarom je er nu naar vraagt, nu je het scherm al gekocht hebt. Je kan dan beter voor je aankoop naar reviews kijken om te voorkopen dat je een slecht scherm koopt. EDIT: verkeerde link... Bewerkt: 15 mei 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.