Dastard Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik zoek achter Wallpapêrs voor mijn pc scherm,van gta sa. ik wil niet ergens registeren ofzoiets. ik heb een samsung SyncMaster 740n beeldscherm. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Niet moeilijk te vinden. Zoek op google bij grote afbeeldingsformaten, op zoektermen als 'GTA San Andreas' bijvoorbeeld, zo dus. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Klik hier misschien eens. Daar kan je allemaal screensavers, wallpapers en postkaarten krijgen. Meer dan genoeg dus. En je hoeft je daar niet voor te registreren, je klikt gewoon op een beeldresolutie en dan kom je op een pagina met de afbeelding op. Rechtermuisknop -> Als achtergrond gebruiken, en kijk eens aan, een prachtige wallpaper op je bureaublad! En als je op Google Afbeeldingen San Andreas intypt kan je ook wel veel vinden hoor! Reden van deze bewerking: Fouten verbeteren. Bewerkt: 12 mei 2007 door hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.