mollerpunker Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Jo ben weer terug van weg .. Ik wil GTA SA weer eens spelen dus installeer ik hem weer. Alleen kut is dat na de installatie wanneer ik het spel opstart hij niets wil doen, ik krijg nog mijn muis in een cd'tje te zien en thats it. Weet iemand hier een oplossing voor ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Jo ben weer terug van weg ..Ik wil GTA SA weer eens spelen dus installeer ik hem weer. Alleen kut is dat na de installatie wanneer ik het spel opstart hij niets wil doen, ik krijg nog mijn muis in een cd'tje te zien en thats it. Weet iemand hier een oplossing voor ? Je kunt wat dingetjes proberen: 1) Installeer hem even opnieuw, misschien dat dat werkt. 2) Heb je mods geinstalleerd? Verwijder die dan. Als je na de installatie geen mods meer gedownload hebt, hoeft dat natuurlijk niet. 3) Verwijder gta_sa.set uit "Mijn Documenten - GTA San Andreas User Files" 4) Maak je DVDrom schoon. Misschien zit er wat vuil op. Dit kan je doen met een beetje water en een schone doek. 5) Zitten er krassen op? Dan heb je kans dat je PC/Laptop hem niet meer kan lezen en vrees ik dat je een nieuwe GTA SA moet kopen. Succes! Reageren
mollerpunker Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 het is op gelost, het was de gta_sa.set..... weet ook niet hoe dat invloed heeft bedankt :eten: Jo ben weer terug van weg ..Ik wil GTA SA weer eens spelen dus installeer ik hem weer. Alleen kut is dat na de installatie wanneer ik het spel opstart hij niets wil doen, ik krijg nog mijn muis in een cd'tje te zien en thats it. Weet iemand hier een oplossing voor ? Je kunt wat dingetjes proberen: 1) Installeer hem even opnieuw, misschien dat dat werkt. 2) Heb je mods geinstalleerd? Verwijder die dan. Als je na de installatie geen mods meer gedownload hebt, hoeft dat natuurlijk niet. 3) Verwijder gta_sa.set uit "Mijn Documenten - GTA San Andreas User Files" 4) Maak je DVDrom schoon. Misschien zit er wat vuil op. Dit kan je doen met een beetje water en een schone doek. 5) Zitten er krassen op? Dan heb je kans dat je PC/Laptop hem niet meer kan lezen en vrees ik dat je een nieuwe GTA SA moet kopen. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.