ContRa Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Een vraag hier eh.. bij Vice City kon je kilometer.. Kan je dat hier ook.. en als je het kan kan me ook ff iemand zeggen hoe je dat instaleerd? Dankje alvast. --------- Edit ---------- Ik vind al wat heb niet gezien dat er nog meer onderwerpen hier van waren sry voor topic [DONE] Nog niet DONE.. uuh waar moet je hem in plaatsen? Bewerkt: 12 mei 2007 door ContRa Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Een vraag hier eh.. bij Vice City kon je kilometer.. Kan je dat hier ook.. en als je het kan kan me ook ff iemand zeggen hoe je dat instaleerd?Dankje alvast. --------- Edit ---------- Ik vind al wat heb niet gezien dat er nog meer onderwerpen hier van waren sry voor topic [DONE] Nog niet DONE.. uuh waar moet je hem in plaatsen? Ligt eraan welke mod je hebt gedownload, ik raad ik je sowieso gewoon een aan die makkelijk te behandelen is. Die je op dit moment hebt zal dan wel een lastige versie zijn, aangezien ze met een beetje inzicht wel makkelijk te gebruiken zijn. In ieder geval, met wat zoekwerk op Google kwam ik deze tegen. Enige wat je hoeft te doen is de '.exe' runnen, de instellingen kiezen en tot slot op 'load' drukken. Kind kans de was, doen dacht ik zo. Heb je deze liever niet, maar de huidige die jij nu hebt? Geef even een downloadlink, dan probeer ik je ermee te helpen. Reageren
ContRa Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Als ik dat Mod Load druk dan doet die het niet. Is versie 1.0 ik heb 2.0. Bewerkt: 12 mei 2007 door ContRa Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Als ik dat Mod Load druk dan doet die het niet.Is versie 1.0 ik heb 2.0. Als je versie 2 hebt, doet hij het niet. Je moet eerst SA opstarten en daarna je spel minimaliseren. Dan start je de mod op. Bewerkt: 12 mei 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.