kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb een progama verwijderd. maar hij lijft nog steeds in de software lijst staan. als ik daar dan nog een keer verwijderen doe. dan krijg ik wel de setup van het verwijderen. maar als ik dan uninstal doe. krijg ik wel het proces balk te zien en secht die ook nog dat het uninstaleeren gelukt is. maar dan staat die nog steeds in de software lijst. hoe haal ik hem daar weg ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Heb hem de eerste keer ook via Software verwijderd? Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ja. bij control panel en dan bij add or remove progams (ik heb engelse XP) Reageren
Preddy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als de uninstaller zegt dat het geüninstalleerd is, zou je eens kunnen proberen om de map waarin het programma stond te verwijderen. Als je dan weer bij Software op uninstalleren drukt, zal het zeggen dat hij het programma niet meer kan vinden en dan vragen of je het programma uit de lijst wil verwijderen. Blijft wel vaag dat het je een programma twee keer kan uninstalleren zonder een foutmelding te zien... Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als de uninstaller zegt dat het geüninstalleerd is, zou je eens kunnen proberen om de map waarin het programma stond te verwijderen. Als je dan weer bij Software op uninstalleren drukt, zal het zeggen dat hij het programma niet meer kan vinden en dan vragen of je het programma uit de lijst wil verwijderen.Blijft wel vaag dat het je een programma twee keer kan uninstalleren zonder een foutmelding te zien... Dit is altijd zo (bij mij tenminste), volgens mij is het zoiets dat je makkelijker een reinstall kunt doen.. Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als de uninstaller zegt dat het geüninstalleerd is, zou je eens kunnen proberen om de map waarin het programma stond te verwijderen. Als je dan weer bij Software op uninstalleren drukt, zal het zeggen dat hij het programma niet meer kan vinden en dan vragen of je het programma uit de lijst wil verwijderen.Blijft wel vaag dat het je een programma twee keer kan uninstalleren zonder een foutmelding te zien... ik heb de map uit de progam file verwijderd. maar nu als ik bij add or remove progams doe. en dan daar dus change/remove gebuurt er helemaal niks meer. staan er mischien nog ergen register files? die ik kan verwijderen ?? Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als de uninstaller zegt dat het geüninstalleerd is, zou je eens kunnen proberen om de map waarin het programma stond te verwijderen. Als je dan weer bij Software op uninstalleren drukt, zal het zeggen dat hij het programma niet meer kan vinden en dan vragen of je het programma uit de lijst wil verwijderen.Blijft wel vaag dat het je een programma twee keer kan uninstalleren zonder een foutmelding te zien... ik heb de map uit de progam file verwijderd. maar nu als ik bij add or remove progams doe. en dan daar dus change/remove gebuurt er helemaal niks meer. staan er mischien nog ergen register files? die ik kan verwijderen ?? Dan moet je hem uit het register verwijderen, of gewoon laten staan. Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) waar kan ik die register files vinden dan ? Bewerkt: 12 mei 2007 door kees1991 Reageren
-Roy- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Start-->Run-->regedit Je kunt het natuurlijk ook proberen met een programma wat daar speciaal voor gemaakt is. Ik weet alleen niet meer hoe het heet dus moet je maar ff zoeken. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Geen register maar iets beters: Ga naar deze site: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Download Regseeker 1.52, Pak het uit en start Regseeker.exe, ga naar :=> Geinstalleerde software, klik de software die je wilt verwijderen, en verwijder het, zo is het simpeler... Nog 1 oplossing even vergeten ga naar: http://www.ccleaner.com/ en download de nieuwe ccleaner, installeer hem en start CCleaner op ga naar het tab => gereedschap, kies daarna Deinstalleer programma, is het programma verwijderd maar blijft hij in de lijst? Klik heb aan bij CCleaner, en klik dan op de knop waarde verwijderen... simpeler kan het niet! Bewerkt: 12 mei 2007 door -supremecars- Reageren
ikt Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Nog simpeler (en veiliger voor het register) is: *trommelgeroffel* Add-Remove Pro! Installeer dit, ga naar het programma, en klik op Remove Entry. Klaar is kees Nu moet je alleen nog de map van het programma verwijderen mar dat kun je zelf (Ik heb zitten klooien met de programma's hierboven van -supremecars- en mijn regiser was halfdood dus ik vertrouw ze niet :$) Bewerkt: 13 mei 2007 door ikt Reageren
kristof01 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Of wat ik altijd doe: Start je computer opnieuw op, druk tijdens het opstarten op F8 (drukken en loslaten dus niet constant inhouden). Hierna kom je op een raar scherm waar je verschillende opties kunt kiezen. Kies de optie veilige modus. Nu start je PC dus op in de veilige modus. Je PC zal veel sneller omdat alleen de noodzakelijke programma's worden opgestart. Probeer nu nog eens het programma in het softwarepacket te verwijderen. Groetjes, Kristof Bewerkt: 13 mei 2007 door kristof01 Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ik heb al met het progama van -supremecars- gekloot. en dat is wel gelukt. erg bedankt allemaal. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Fijn dat het opgelost is, ik zal straks wel een uitgebreide versie plaatsen hoe je iets uit de software lijst kan gooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.