JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik ben nu San Andreas voor de 3e keer aan het uitspelen en normaal krijg je tijdens de eerste missie ofzo al een beetje meer levens. Ik ben nu met de missies van Big Smoke bezig en heb nog steeds geen groter levensbalkje Hoe kan dat? Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik ben nu San Andreas voor de 3e keer aan het uitspelen en normaal krijg je tijdens de eerste missie ofzo al een beetje meer levens.Ik ben nu met de missies van Big Smoke bezig en heb nog steeds geen groter levensbalkje Hoe kan dat? Je krijgt een groter levensbalkje als je sport.Dus als je rent,zwemt ook als je in de sportschool dingen doet Je kan ook een groter levensbalkje krijgen door de ambulance missie's uit te spelen Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 dat weet ik, daarom ben ik een rondje door Los Santos heen gerend. En nee hoor... Nix. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Mischien moet een naar de sportschool gaan (als die al open is) Hielp bij mij ook. En als je de ambulance missie's doet is je levensbalk gelijk helemaal groot.Tip: doe dit pas als je naar Badlands gaat. In Angel Pine in een klein ziekenhuis met een ambulance en als je het daar doet hoef je alleen mensen in het dorp op te pikken! Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik vlieg er gewoon met de hydra heen. Maar tot welk level moet je de paramedic missies hebben voltooid dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik vlieg er gewoon met de hydra heen.Maar tot welk level moet je de paramedic missies hebben voltooid dan? De levels 1 t/m 12, zie ook deze pagina op Wikigta. Voortaan voor je een vraag stelt eerst even op WikiGTA kijken svp, want daar staat meestal het antwoord op je vraag wel bij. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik vlieg er gewoon met de hydra heen.Maar tot welk level moet je de paramedic missies hebben voltooid dan? De levels 1 t/m 12, zie ook deze pagina op Wikigta. Voortaan voor je een vraag stelt eerst even op WikiGTA kijken svp, want daar staat meestal het antwoord op je vraag wel bij. Ok, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.