PIERRO P Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb mijn nieuwe sig vanochtend een beetje aangepast maar ik vraag me af. welke vinden jullie het mooist. de nieuwe met de donkere lucht of het orgineel wat ik nu gebruik rate and comment Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Je huidige is mooier, mooier uitgeknipt en de lucht is iets rustiger PS: Is dat bigfoot in het midden? Of wat? @Hieronder: Opzich leuke ideeën Bewerkt: 12 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
PIERRO P Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Bedankt voor het commentaar Ja dat is de enige echte bigfoot van Need For Speed 3 en dat groene licht op de achtergrond dat is noorderlicht Update: ik heb de sig een beetje bewerkt. De overgang is nu iets better Bewerkt: 12 mei 2007 door PIERRO P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.