dynastus Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 op *kuch* speel je op een private server van habbo en je begin capitaal is 2 miljoen cred ok wel genoemd 10 jaar lang alles kopen wat je wilt kom op het hotel het groeit tevens erg snel ik hoop dat jullie komen en het ook aan iedereen die je kent verteld
Koen729 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Helaas 'dynastus', dit is illegaal. Ik geloof niet dat je ergens legaal Habo Hotel kan downloaden, en het is ook niet legaal als je gratis credits krijgt, als je daar normaal voor moet betalen. Lees ook even de regels! (Forum menu --> Regels).
Dynamic Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Als habbo dit ziet of de politie dit ziet zit je goed in de problemen. Daar weet ik wel wat van. ^^
sevaboy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Er bestaan er zoveel.Ik vind het wel goed!Anders zou je nooit voelen hoe het is om HC te zijn en nooit geld opdoen voor een dom spel.Maar ik moet niet meer op dat domme site van habbo.Ik zit liever op Gtaforum en Runescape. Helaas 'dynastus', dit is illegaal. Ik geloof niet dat je ergens legaal Habo Hotel kan downloaden, en het is ook niet legaal als je gratis credits krijgt, als je daar normaal voor moet betalen. Lees ook even de regels! (Forum menu --> Regels). Waarom zou het illegaal zijn om gratis cr. te hebben,de makers van die soort habbo hebben het zo gemaakt. Bewerkt: 12 mei 2007 door sevaboy
dynastus Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 o ik wist niet dat het illigaal was
Jowx Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dit is inderdaad illegaal, link verwijderd en een slotje.. Btw, meld dit voortaan via een PB naar een Moderator of Global Moderator (bij voorkeur als ik niet online ben) in plaats van in dit topic te gaan posten. Bij voorbaat dank..
Recommended Posts