Jump to content

vraagje......

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb hier een paar vragen.

1. in de walktrough staat dat je na een tijdje een telefoontje krijgt en dat je dan aan de missie Yay-ka-boom-boom kunt beginnen, maar wanneer krijg je dat telefoontje dan?

2. ik heb een date met Michelle(die soms bij de rijschool staat)maar op de kaart zie ik geen icoontje met "Girlfriend". Weet iemand hoe dat kan?

3. Als ik naar Helena Wankenstein ga(die op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry staat te schieten)dan zegt ze dat ik niet fit ben of zoiets. Hoe kan dit?

Als je antwoord wilt geven op een van deze vragen, zet dan het nummer van de vraag voor je antwoord

Geplaatst:
1. in de walktrough staat dat je na een tijdje een telefoontje krijgt en dat je dan aan de missie Yay-ka-boom-boom kunt beginnen, maar wanneer krijg je dat telefoontje dan?
Tijdens de missie, zie ook dit filmpje (niet verder kijken ter preventie van spoilers). Naar mijn weten kan je de missie gewoon starten nadat je de missie Toreno's Last Flight hebt gedaan. Zie ook de minimap na de missie in dit filmpje, waar het logo van de opdrachtgever er al weer staat bij Doherty Garage.
2. ik heb een date met Michelle(die soms bij de rijschool staat)maar op de kaart zie ik geen icoontje met "Girlfriend". Weet iemand hoe dat kan?
Heb je de weergave opties wel allemaal op "on" staan? Ik weet zo niet welke knop je in moest drukken maar je kan op de map allerlei dingen aan en uitzitten, bijvoorbeeld ganggebieden. Anders zou ik het ook niet weten.
3. Als ik naar Helena Wankenstein ga(die op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry staat te schieten)dan zegt ze dat ik niet fit ben of zoiets. Hoe kan dit?
De vriendinnen die je buiten de storyline om op de map kan vinden hebben allemaal een andere voorkeur hoe jij eruit moet zien. Voldoe je er niet aan, dan willen ze niet met je uit. Helena bijvoorbeeld wil je als volgt zien:
Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt.
Zie ook Wikigta.

Je zal hieraan moeten voldoen voordat ze met je uitwil, alleen het verzamelen van alle 50 Oesters ontwijkt dit.

Geplaatst: (bewerkt)

1: Doe eerst alle hoofdmissies die er zijn.

Dan krijg je een telefoontje.

2: Geen idee.

3:dan ben je waarschijnlijk te gespierd(dat was bij mij wel).

EDIT: preddy was me voor met betere uitleg :tu:

Bewerkt: door terrorkruimel
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Tijdens de missie, zie ook dit filmpje (niet verder kijken ter preventie van spoilers). Naar mijn weten kan je de missie gewoon starten nadat je de missie Toreno's Last Flight hebt gedaan. Zie ook de minimap na de missie in dit filmpje, waar het logo van de opdrachtgever er al weer staat bij Doherty Garage.
Heb je de weergave opties wel allemaal op "on" staan? Ik weet zo niet welke knop je in moest drukken maar je kan op de map allerlei dingen aan en uitzitten, bijvoorbeeld ganggebieden. Anders zou ik het ook niet weten.
De vriendinnen die je buiten de storyline om op de map kan vinden hebben allemaal een andere voorkeur hoe jij eruit moet zien. Voldoe je er niet aan, dan willen ze niet met je uit. Helena bijvoorbeeld wil je als volgt zien:
Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt.
Zie ook Wikigta.

Je zal hieraan moeten voldoen voordat ze met je uitwil, alleen het verzamelen van alle 50 Oesters ontwijkt dit.

ik heb een date met haar en in de walktrough staat dat ze naar de bar in Rodeo wil, maar op de kaart zie ik helemaal geen bar in Rodeo
Geplaatst:
ik heb een date met haar en in de walktrough staat dat ze naar de bar in Rodeo wil, maar op de kaart zie ik helemaal geen bar in Rodeo
Weet je zeker dat ze wat wil eten of drinken? Er zijn namelijk nog twee opties: ze wil rondrijden of ze wil dansen. Als je inderdaad met een eet/drink date bezig bent moet je naar het restaurant in Rodeo (misschien was het woord bar misleidend). Kijk >hier< voor de kaart, het is het meest linker groene bolletje. succes met de :koffie:
Geplaatst:

Er is een restaurant aan de rand van Los Santos, hier wil Helena heen (tenminste, bij mij). Ik heb eventjes een kaartje voor de duidelijkheid gemaakt.

lossantosradarlo7.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...