ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Wat is er goed/fout aan mijn aller 1e signature? en ik heb nog een gemaakt: Wat is de mooiste? Welk cijfer zouden jullie geven? Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Goed gedaan. Zeker als dit je eerste sig ooit is . Natuurlijk kunnen Eros en Agent Kellerman het al wat beter. Maar dit is ook mooi hoor. Maar ik vraag mij af waarom je op een plaatje van windows schrijft "meet the flinstones" . Maar voor de rest is dit erg mooi gedaan. 6 Nog veel succes verder met ps Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Zo was ik ook ooit begonnen (slechter zelfs ) Mooie BG en het logo staat er wel mooi in Voor je eerste sig een 7/10 Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Goed gedaan.Zeker als dit je eerste sig ooit is . Natuurlijk kunnen Eros en Agent Kellerman het al wat beter. Maar dit is ook mooi hoor. Maar ik vraag mij af waarom je op een plaatje van windows schrijft "meet the flinstones" . Maar voor de rest is dit erg mooi gedaan. 6 Nog veel succes verder met ps Dat Meet the Flintstones zegt iets over de kwaliteit van Windows. Ik heb ook besloten om een nieuw model te maken: Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Stukken minder Ik zou je style bij de 1e sig houden Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Stukken minder Ik zou je style bij de 1e sig houden Ik vind zelf eingelijk die 2e sig mooier (kleuren passen meer bij het logo) en ze zijn niet gemaakt met photoshop en ik heb ook geen tutorial gevolgd, maar ben gewoon aan het uitproberen Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) en ik heb ook geen tutorial gevolgd, maar ben gewoon aan het uitproberen Een tut kan ik je dan wel aanraden Bewerkt: 12 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Stukken minder Ik zou je style bij de 1e sig houden Inderdaad stukken minder. Die eerste vond ik veel mooier Reageren
PIERRO P Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Best goed voor de eerste keer. Ik geef hem een 6.5 Laat het bij je eerste. Deze is veel mooier. Mischien staat het wat mooier als je: The flintstones wat helderder maakt. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 netjes hoor .. Helemaal niet slecht voor een eerste Sig. mijn cijfer: 6 Reageren
Eros Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) ifc3, voor je eerste signatures zijn ze zeker niet slecht. Ik zal niet te hard zijn, omdat het je eerste zijn maar toch ga ik wat tips geven die je dan later misschien kunt gebruiken. Ik zal beginnen met de eerste. Ik zie dat je gewoon een plaatje hebt genomen en daar een simpele filter op hebt gezet. Opzich is dat wel mooi, maar ik zou toch liever een paar effecten zien. Het beste is brushes downloaden van Deviantart en met die brushes dan een beetje over de layer van het plaatje gaan. Als je niet weet hoe je brushes moet gebruiken, je vind veel goede tutorials op Gamerenders, ook staan er veel tutorials voor beginners op dit forum, onder "Graphics Tutorials". Het randje heb je goed gedaan, een 1px border, is simpel maar past bij elke signature. Op de tekst kon je misschien wat meer effecten zetten, zoals je met de tweede ook hebt gedaan. De tweede ziet er al beter uit, maar weer heb je gewoon een paar simpele filters gebruikt. De rand gaat precies niet helemaal rond de signature, dus wees zeker dat je altijd CTRL+A (alles selecteren) in drukt voordat je je randje gaat zetten. De tekst heb je hier beter gedaan, en heb ik eigenlijk niet veel op aan te merken. Deze twee signatures zijn dus, zoals ik al zei, erg goed voor je eerste. En eigenlijk kan ik maar weinig tips geven om deze te verbeteren. Ik kan je alleen maar een paar goede sites geven die je kunt gebruiken om je volgende signatures te maken. Ik zou zeggen bekijk die twee sites is, want daar staan heel goede en interessante zaken op (het is wel in het Engels). En als dat te moeilijk is lees dan een paar tutorials die op dit forum staat. Er staan er een paar hele goed op speciaal voor beginners.. Zeker blijven oefenen en tutorials lezen dan ga je alleen maar verbeteren. Bewerkt: 12 mei 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Voor je eerste keer vind ik het niet slecht maar zoals alle beginners moet je nog veel bijleren doe bijvoorbeeld motion blur of wat C4D maar dat is waarschijnlijk nog wat te moeilijk. 7/10 Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik vind ze aardig netjes gemaakt voor iemand die net een signature heeft gemaakt, ik vind de eerste niet echt heel goed gelukt, maar ja beginners maken het mee. Voor de eerste een 6,5/10. De tweede vind ik de leukste gemaakt ik heb verder niet veel aan toe te voegen behalve één tip wat je al waarschijnlijk al weet en dat is dat je tutorial's moet volgen. Voor de tweede : 8,5/10. Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Als je niet weet hoe je brushes moet gebruiken, je vind veel goede tutorials op Gamerenders, ook staan er veel tutorials voor beginners op dit forum, onder "Graphics Tutorials". Het randje heb je goed gedaan, een 1px border, is simpel maar past bij elke signature. Op de tekst kon je misschien wat meer effecten zetten, zoals je met de tweede ook hebt gedaan.De tweede ziet er al beter uit, maar weer heb je gewoon een paar simpele filters gebruikt. De rand gaat precies niet helemaal rond de signature, dus wees zeker dat je altijd CTRL+A (alles selecteren) in drukt voordat je je randje gaat zetten. De tekst heb je hier beter gedaan, en heb ik eigenlijk niet veel op aan te merken. Die lijn is volgens mij echt om de hele sig heen (maar mischien dat de kleur ergens hetzelfde is?) en ik gebruik geen Photoshop, omdat die simpelweg niet bestaat. Ik heb die lijn gewoon om de bg layer gedaan. En wat voor brush/render zou jij aanraden? (of weet je het niet?). Voor je eerste keer vind ik het niet slecht maar zoals alle beginners moet je nog veel bijleren doe bijvoorbeeld motion blur of wat C4D maar dat is waarschijnlijk nog wat te moeilijk.7/10 Greetings .Syfes Nouja, ik heb zoom-blur gebruikt in de 2e voor dat Windows logo, en dat valt toch ook onder motion blur? en wat is C4D? Ik heb een C2D. en die beide achtergronden heb ik zelf gemaakt (weet nu eindelijk hoe ze dat doen met van die blokjes...). Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.