Dastard Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb deze al lang.Ik stop de USB Kabel in.ik ga naar deze computer.maar er staat geen verwisselbare schijf op! Help mij Alstublieft! ik heb een Windows 2000 Profesional!HEEELP! Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb deze al lang.Ik stop de USB Kabel in.ik ga naar deze computer.maar er staat geen verwisselbare schijf op!Help mij Alstublieft! ik heb een Windows 2000 Profesional!HEEELP! Heb je de software vanaf de cd geinstalleerd? Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb deze al lang.Ik stop de USB Kabel in.ik ga naar deze computer.maar er staat geen verwisselbare schijf op!Help mij Alstublieft! ik heb een Windows 2000 Profesional!HEEELP! Van wat?Je psp of je ipod/mp3/digitale camera. Ik heb een windows ME en ik moest de cd van me digitale cam/ipod/mp3 installeren. Voor je psp moet je via je psp op USB-verbinding en normaal moet dat erop staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.