Jump to content

probleem rekruteren ps2

Recommended Posts

Geplaatst:
ik weet nie hoe ik iemand moet rekruteren op de ps2????

Je kunt mensen rekruteren door op een gangmember te richten met R1, en vervolgens op het pijltje naar boven te drukken.

Je kunt de gangmembers ook opdrachten geven nadat je ze gerekruteerd hebt.

1) Om ze jou te laten volgen, moet je op pijltje naar boven drukken.

2) Om ze te laten wachten, moet je pijltje naar beneden drukken. Ga niet te ver van ze vandaan, want dan zitten ze niet meer in je gang.

Om iemand te "ontslaan" uit je gang, moet je het pijltje naar boven of beneden ingedrukt houden.

Verplaatst naar GTA SA General, omdat dit geen probleem is met je hardware, neem ik aan. :)

Geplaatst:

Je kunt mensen rekruteren door op een gangmember te richten met R1, en vervolgens op het pijltje naar boven te drukken.

Sorry hoor,maar is dat niet met L2 :?

Geplaatst:

Nee.. Richten is met R1, met L2 ga je naar het volgende wapen. Zie deze pagina van WikiGTA. Misschien heb jij andere instellingen of iets dergelijks, maar ik ga ervan uit dat WikiGTA gewoon gelijk heeft. ^_^

Geplaatst:

Nee.. Richten is met R1, met L2 ga je naar het volgende wapen. Zie deze pagina van WikiGTA. Misschien heb jij andere instellingen of iets dergelijks, maar ik ga ervan uit dat WikiGTA gewoon gelijk heeft. ^_^

O ja nu zie ik het ook :$

Kan je eigenlijk in sanandreas (op ps2) de controls veranderen ? :?

Geplaatst:

Nee, wat Dutchy zegt klopt helemaal. Pak zonodig je boekje er maar eens bij (mocht je die hebben):

Controls: On Foot

L2 button= Cycle weapon left

R1 button= Target

Achterkant van het boekje:

"Target a potential recruit and tap up on the directional buttons to enlist services"

Alleen ontslaan klopt niet helemaal, daar moet je het pijltje naar beneden indrukken eninhouden om ze te ontslaan, maar dat terzijde.

Edit:Laatheid, k kon het niet meer in het boekie vinden :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...