Fbi-Crew Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Zoals je ziet bij de andere topics heb ik Sa voor ps2 ik heb een keertje gevraagt of er mods voor waren Bling en andere mensen hebben gezegt dat dat niet kon dus nu vraag ik me af heb je tools voor Sa Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Zoals je ziet bij de andere topics heb ik Sa voor ps2 ik heb een keertje gevraagt of er mods voor waren Bling en andere mensen hebben gezegt dat dat niet kon dus nu vraag ik me af heb je tools voor Sa Helaas zijn er ook geen tools voor SA op PS2. San Andreas op PS2 is ook erg moeilijk om ze aan te passen. En de meeste GTA-modders modificeren dan ook San Andreas op de PC. Maar mods/tools voor San Andreas op de PS2 gaat eigenlijk helemaal niet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Er is eén tooltje waar ik wel mee bekend ben, en dat is de PS2 TXD Viewer. Hiermee kun je alle TXD's die in het spel zitten bekijken (, maar niet aanpassen). Je zou ook de IMG Tool kunnen proberen om nog wat TXD's, ... uit te pakken. Ik weet niet of het werkt, want ik heb het zelf nog niet getest op mijn PS2 schijf. Echt modden zal wel heel moeilijk gaan, zoals je waarschijnlijk in die topics al had gelezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.