Honkbal95 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 hoi ik heb battlefield 2 al heel lang hij deed t vorig jaar 2weke en toen nie meer nu heb ik een gooie dvd speler en grafische kaart enzv maar dan instaleer ik hem en dan na de setup van de instalatie krijg ik heel snel een groen scherm en is de instalatie helemaal me gekapt. please help meeeeeee grtzs jens_nl_NL Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 hoiik heb battlefield 2 al heel lang hij deed t vorig jaar 2weke en toen nie meer nu heb ik een gooie dvd speler en grafische kaart enzv maar dan instaleer ik hem en dan na de setup van de instalatie krijg ik heel snel een groen scherm en is de instalatie helemaal me gekapt. please help meeeeeee grtzs jens_nl_NL Heb je genoeg Ruimte vrij op je harde schijf? Staan er geen onnodige dingen op je pc zoals spyware etc? Daar kan het vaak aan liggen. Anders moet je je computer is leegmaken en Windows er nieuw op zetten. Succes! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb spysweaper en norton antivirus uit staan maar dan rkijg ik als nog dat groene scherm Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 De eerste oplossing: Stop de DVD in je brander of 2e cd speler en installeer opnieuw. Kijk of je specificaties voldoen aan de eisen. De Tweede oplossing: Kijk of er krassen op de cd zitten, zo niet als nog terug naar de winkel om een nieuwe... als hij niet meer geruild kan worden naar EA opsturen met 5 euro en krijg je een nieuwe thuis gestuurd. Succes... en misschien tot straks op de Battlefield... Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 hier wat info over me com processor:intel® Pentium® 4 cpu2.53ghz geheigen 1043MB RAM wisselbestand :455mb gebruikt 2005mb beschikbaar grafische kaart sapphire RADEON X1600Pro van ati Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kan je de volledige specificaties geven? Aan wissel bestand heb ik eigenlijk weinig, beter zou wezen: Even op een rijtje: Processor Geheugen Grafische kaart Harde schijf En eventjes overzichtelijk. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kan je de volledige specificaties geven?Aan wissel bestand heb ik eigenlijk weinig, beter zou wezen: Even op een rijtje: Processor Geheugen Grafische kaart Harde schijf En eventjes overzichtelijk. Processor pentium 4 2,53 gHz kloksnelheid 1,93 GHz Geheugen 1024 MB Grafische kaart Sapphire Radion X1600 Pro 512 Mb Harde schijf WDC WD800JB van 80 Gigabyte nog over 12 gigabyte Even als aanvulling het spel heeft goed gewerkt maar na een de installatie krijg ik hem er niet meer op begint met de vraag betreffende de taal daarna door naar installshield en daarna niets meer er zit op de DVD geen kras er heeft voor de volledigheid al een eerdere versie van Battelfield 2 op gedraaid maar kreeg deze niet meer geherinstalleerd vandaar dat ik toen een nieuwe heb gekocht. Cod 1 en 2 draaien als een tierelier in de hoogste instellingen voor de duidelijkheid ben zijn vader en game junk mvg Jeroen Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 kan iemand me verder nog helpe? Reageren
Think Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Je hebt toch ondertussen geen illegale windows? Of heb je misschien Vista? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Je hebt toch ondertussen geen illegale windows?Of heb je misschien Vista? nee laat maar t is gelukt kheb zon windows xp bij powerline vandaan zoetermeer Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Even ter verduidelijking: (Omdat ik hem geholpen heb aan de oplossing plaats ik hier ook bij de oplossing:) Je moet dit doen: http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...amp;p_topview=1 En dan is het zoals goed opgelost... Veel succes op the Battlefield. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.