Jump to content

Satans gezicht in WTC-rook

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dastard

4

• Verrity

2

• Da Phoenix

2

• sevaboy

2

Geplaatst: (bewerkt)

Het zou handig zijn als je een link gaf naar dit filpje.

Ik snap wel wat er mee bedoelt wordt maar het is nog steeds een beetje vaag verhaal.

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:

Mij lijkt het niet echt op Satan zijn gezicht hooor. Dat is gewoon een ontploffing en het is nogal wat raar ja, maar het is gewoon een ontploffing en daarin moet je geen gezichtjes beginnen zoeken. Als je dat in de wolken doet, oké. Maar toch niet in de ontploffing van het vliegtuig in de WTC torens!

Geplaatst:

Ik vind het onzin van de uploader.

Nou ja zeg, een satan's gezicht in de rook, je ziet ze vliegen :puh:

Geplaatst:

Dastard :clown: Ik zie daar geen Satan.Gewoon een ontploffing die vele doden eiste.Ik wil daar geen filmpjes over zien(de eerste keer wel)maar nu vind ik dat TE grof om daar satan gezicht in te zien.

Het is al erg genoeg met die filmpjes.

Dit is allemaal verbeelding, de menselijke hersens zien gewoon graag gezichten in alles. Net zoals je figuurtjes in wolken ziet. Dit is dus grote onzin en ophef over niks. Het is erg al erg genoeg zonder dat mensen zulke dingen gaan zeggen.

yaroeth (4 hours ago)

0_ 0 I Saw it :o Im so scared...ill post this on gtaforum inmediatly

Komt die reactie op YouTube van jou af? :clown:

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
Dit is allemaal verbeelding, de menselijke hersens zien gewoon graag gezichten in alles. Net zoals je figuurtjes in wolken ziet. Dit is dus grote onzin en ophef over niks. Het is erg al erg genoeg zonder dat mensen zulke dingen gaan zeggen.
yaroeth (4 hours ago)

0_ 0 I Saw it :o Im so scared...ill post this on gtaforum inmediatly

Komt die reactie op YouTube van jou af? :clown:

Van wie dacht je? :clown:

Maareh,ik wil geen mensen kwetsen,ik wou gewoon weten of andere mensen dit ook zagen...

Geplaatst:

Hoho, ik denk dat Dastard het bedoelt zoals 'De duivel heeft het gedaan', niet om mensen te kwetsen.

Ik zie het zelf ook wel, best freaky eigenlijk.

Je moet trouwens naar de rook kijken om 00:27, dan zie je 2 horens.

Geplaatst:
:duh: ,nee dat bedoel ik niet,ik wil GEEN mensen kwetsen met dit filmpje.Ik bedoel: "hey,ik heb de duivel hierin gezien,zie jij hem ook?"
Geplaatst:

Um...ik zie denk ik wat ye bedoelt, maar ik kan er nauwelijks een gezicht van maken, laat staan Satan's gezicht...

Kun ye niet een screenshot posten? Wellicht dat ik het dan wel zie...

Schandalig! Dat je daar gezichten in gaat zoeken!

Hoe kom je erbij? Het gezicht van Satan?

want:

A - Hij bestaat niet

B - Jij weet ook niet hoe hij eruti ziet!

C - Je bent een gek.

:D Kom op denk nou eens na joh!

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Er zijn zat gelovigen, die dus ook in Satan geloven. Het is een kwestie van veel foto's achter elkaar maken, en natuurlijk meerdere mensen met verschillende toestellen laten knippen. Dan heb je al gauw een paar honderd foto's, en uit elke stofwolk kun je wel een figuurtje halen. Ik heb een paar voorbeelden gemaakt, waarin je kunt zien wat je van een eenvoudige foto van een stofwolk allemaal kunt maken.

jokerii9.png

wormsab6.png

Ook deze foto's van het WTC zijn pure onzin. De gedachte achter de aanslagenen het begin van de oorlog doen het um dat mensen erin gaan geloven.

Die zijn inderdaad fake. Maar Deze of deze zijn wel echt. Alleen kan het misschien zo 'lijken' dat er een duivels gezicht in was. Een normale wolk kan ook op een schaap lijken. Dit was zelfs behandeld bij CNN, en het bleek nog dat het daadwerkelijk echt was. Met alleen de verklaring hierboven dan he.

Typ maar eens voor de gein bij GOOGLE AFBEELDINGEN in: Devil In Smoke

Mvg, Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...