Jump to content

Satans gezicht in WTC-rook

Recommended Posts

Geplaatst:

Een mens gaat in rook of bladeren proberen allerlei dingen te zien. Het is best eng om te zien zo maar of de duivel er iets mee te maken heeft ik geloof er niet in. Althans niet in de hemel of de hel.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dastard

4

• Verrity

2

• Da Phoenix

2

• sevaboy

2

Geplaatst:

bedankt,dat je zegt dat het verbeeldingen zijn.overlaast in klas zag ik een hond in de wolken :s

Geplaatst:
Die zijn inderdaad fake. Maar Deze of deze zijn wel echt. Alleen kan het misschien zo 'lijken' dat er een duivels gezicht in was. Een normale wolk kan ook op een schaap lijken. Dit was zelfs behandeld bij CNN, en het bleek nog dat het daadwerkelijk echt was. Met alleen de verklaring hierboven dan he.

Typ maar eens voor de gein bij GOOGLE AFBEELDINGEN in: Devil In Smoke

Mvg, Apple-Mac

Ik zag hem er anders in :puh:

Namelijk:

santansface3zg6.png

Origineel:

santansface2av4.png

(ik weet het, op mijn tekening lijkt hij er niet op maar je moet op het origineel kijken en de ogen zien wara ik de ogen heb getekend enz. Dan zie je hem wel (ik toch).

Nu ja, ik vind de mijne toch angstaanjagender :puh:

PS: het is niet omdat hij het is, dat er iets achter moet zitten. 'T is gewoon rigineel gevonde :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie er wel een gezicht in maar ik kan wel in meer dingen een gezicht zien ik had zelf eens dat een wolk eruitzag als een schaap :clown: en bij 0.30 seconden zie ik ook een gezicht ergens links in de wolk.

Toch geloof ik er niet in.

Maar wat is Satan eigenlijk :? een ander woord voor de duivel?

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Ik kan met een beetje fantasie er best een gezicht uit halen , maar niemand weet toch hoe Satan er uit ziet , dus je weet nooit of het de duivel is/was

@michaelfivez: ik kan ook best een gezicht uit jou foto halen , met Grote bolle ogen enzo :puh:

Geplaatst:
Ik zie er wel een gezicht in maar ik kan wel in meer dingen een gezicht zien ik had zelf eens dat een wolk eruitzag als een schaap :clown: en bij 0.30 seconden zie ik ook een gezicht ergens links in de wolk.

Toch geloof ik er niet in.

Maar wat is Satan eigenlijk :? een ander woord voor de duivel?

satan is de naam van de duivel

Die zijn inderdaad fake. Maar Deze of deze zijn wel echt. Alleen kan het misschien zo 'lijken' dat er een duivels gezicht in was.

Dat je opnieuw gezichten gaat zoeken in het rook & vuur waar ruim 2000/3000 mensen zijn gestorven, vind ik echt laag van je. Het lijkt gewoon sommige niet door te dringen dat gelovige nabestaande dit ook kunnen zien. En dan zo ik paniek raken: "Satan/Duivel/Lucifer wilde dat mijn man doodging!"

Waarom denk je nou niet na, wat voor ellende sommige van jullie zaaien.

Hou d'r nou eens mee op met je gezichten zoeken in rook & vuur.

Hoe kun je nou zeggen dat die nep zijn & de jouwe niet?

Raar dat sommige van jullie zeggen dat de duivel op een schaap/bok lijkt er is niets van bewezen!

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Er is geen duivel of iets dergelijks. Maar dat gezicht op 00.27 lijkt op Osama Bin Laden met konijnenoren. Zo kun je er alles van maken. Als je barbeque nou explodeerd door een onhandige jij, en iemand filmt vanuit een randown hoek, dan kun je ook zoiets er van maken....

Hier nog een voorbeeld dat je overal alles uit kan halen:

canada_5_dollars.jpg

Uitvergroot:

canada_5_dollars_expl.jpg

In 1954 drukte de Bank of Canada een nieuw biljet met de gravure van koningin Elisabeth II erop. Maar toen begon de bank klachten te krijgen : in het haar van de koningin, naast haar oor, zou het gezicht van de duivel te zien zijn. Mij lijkt het niet erg overtuigend, maar de bank vond dat wel : alle biljetten werden vernietigd en herdrukt met een aangepaste versie.

----------------------------

Meer van dit soort dingen kan je hier vinden: >>>Klik<<<

Bewerkt: door David22

ik heb nog een filmpje van die WTC gezien en die was echt maar ben die naam kwijt van die site... volgens mij weet die vriend van me het nog wel... dan zal ik het wel editten!

chek dit! fake of niet?

en deze?

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Het is idd. waar dat je in wolken altijd wat kaan zien, als je er lang naar kijkt! Dus is r in in iedere wolk een satan, als je daaraan denkt!

Geplaatst:

toch vind ik het er best eng uitzien moet ik eerlijk zeggen , als je het ziet , zie je het goed !

Geplaatst:

Ik zie daar helemaal niets in staat ! Jullie tekenen gewoon op dat rook spoken en dan denken jullie dat satans zijn. :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...