Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb een vraag hoe maak je je eigen radio ik weet dat je je eigen muziek er op kan zetten maar hoe verander je dan naam van het station?

Geplaatst:

Ik heb een stappenplan voor je gemaakt. Toch hoort dit eerder in modding fora thuis, dus verplaats ik hem daar naartoe.

1. Download GXT-editor, bijvoorbeeld hier.

2. Start de GXT-editor op.

3. Open het bestandje "american.gxt", te vinden in "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text"

4. Vul bij "Table Name" "Main" in.

5. Selecteer:

Entry Name: 9109B7C1

Value: USER TRACK PLAYER

6. Verander in het rechtse gedeelte "USER TRACK PLAYER" in hoe jij de naam wilt veranderen.

7. Druk op File >> Create GXT Association.

8. Druk op File >> Save

9. Start je SA op, ga in een auto zitten en scroll naar je eigen radiostation.

Succes :).

Geplaatst:
Ik heb een stappenplan voor je gemaakt. Toch hoort dit eerder in modding fora thuis, dus verplaats ik hem daar naartoe.

1. Download GXT-editor, bijvoorbeeld hier.

2. Start de GXT-editor op.

3. Open het bestandje "american.gxt", te vinden in "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text"

4. Vul bij "Table Name" "Main" in.

5. Selecteer:

Entry Name: 9109B7C1

Value: USER TRACK PLAYER

6. Verander in het rechtse gedeelte "USER TRACK PLAYER" in hoe jij de naam wilt veranderen.

7. Druk op File >> Create GXT Association.

8. Druk op File >> Save

9. Start je SA op, ga in een auto zitten en scroll naar je eigen radiostation.

Succes :).

Kan dit ook bij GTA 3?

Geplaatst: (bewerkt)

als ik op main klik en dat op zoeken dan kan hij het niet vinden en als ik het dan los doe ook niet :ch: help

ik heb het al

maar nu kan ik alleen de linker veranderen :ch: wat moet ik doenwoei ik heb het al thx man

nog een vraag ik heb mijn liedje's in de map gezet en dan zet ik d radio aan en dan krijg ik alleen maar reclame en later gaaat hij naar een ander station

Bewerkt: door master gta
Geplaatst:
nog een vraag ik heb mijn liedje's in de map gezet en dan zet ik d radio aan en dan krijg ik alleen maar reclame en later gaaat hij naar een ander station

Je kunt met een toets op je toetsenbord 'scrollen' tussen de liedjes. Volgens mij was het F2, maar ik kan me helemaaal vergissen. Misschien is het trouwen sook van belang dat de liedjes van MP3-formaat zijn. Ik weet niet zeker welke formaten ze allemaal ondersteunen, maar het kan zijn dat jij er net 1 hebt die GTA niet herkent.

Geplaatst:

Je moet het liedje eerst scannen. Dan kun je het gebruiken. Dat er reclame tussendoor gaat is heel normaal hoor. Dat is ook bij mij zo. Dat gebeurt steeds als het liedje afgelopen is.

Mvg, Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...