Jump to content

Online ?


janna

Recommended Posts

hey mensen hoe kan je eigenlijk online spelen moet je daar een mod voor hebben ofzo ?

Daar moet je een mod voor hebben, ja. Je moet MTA downloaden, dat staat voor 'Multi Theft Auto'. Via hier kan je naar de downloadpagina van hun site. Zoek onder het kopje 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' naar de client versie voor Windows.

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen hoe kan je eigenlijk online spelen moet je daar een mod voor hebben ofzo ?

Daar moet je een mod voor hebben, ja. Je moet MTA downloaden, dat staat voor 'Multi Theft Auto'. Via hier kan je naar de downloadpagina van hun site. Zoek onder het kopje 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' naar de client versie voor Windows.

Matthijs ik heb op de site gekeken en er eentje gedownload onder MTA v0.5 for GTA3 & VC' en ik pak de bestanden uit en installeer hem hij is geinstalleerd en dan klik ik erop om hem te starten maar hij geeft een error aan wat moet ik doen ?

hey mensen hoe kan je eigenlijk online spelen moet je daar een mod voor hebben ofzo ?

Daar moet je een mod voor hebben, ja. Je moet MTA downloaden, dat staat voor 'Multi Theft Auto'. Via hier kan je naar de downloadpagina van hun site. Zoek onder het kopje 'MTA v0.5 for GTA3 & VC' naar de client versie voor Windows.

Matthijs ik heb op de site gekeken en er eentje gedownload onder MTA v0.5 for GTA3 & VC' en ik pak de bestanden uit en installeer hem hij is geinstalleerd en dan klik ik erop om hem te starten maar hij geeft een error aan wat moet ik doen ?

oja en ik heb hem wel gekopieerd naar de map waar ik GTA: VC heb geinstalleerd en nou zegt ie ERROR: The Configuration file could not be loaded ???

Link to comment
Delen op andere websites

Instalëer MTA gewoon opnieuw, of vraag op het forum naar de vermiste bestanden...

hey ik heb hem opnieuw geinstalleerd en ik mis een bestand kan iemand mij die geven hij heet mtas.scm

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...