Jump to content

Politie Maverick

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg me af of je ook een politie maverick kon kapen als hij in de lucht vliegt want als ik bijv in san fierro of las vantuas ben en ik wil een police maverick dan moet ik helemaal naar los santos gaan kan iemand me zeggen waar ik

het kan vinden

Geplaatst:

Het is mogelijk door op een Hoog Gebouw te gaan staan. Maar het is moeilijk. Ik raad aan om bij het Los Santos Police Department een Police Maverick te jatten of een CarSpawnMod te instaleren! :dans:

Succes

Geplaatst:
Het is mogelijk door op een Hoog Gebouw te gaan staan. Maar het is moeilijk. Ik raad aan om bij het Los Santos Police Department een Police Maverick te jatten of een CarSpawnMod te instaleren! :dans:

Succes

ik denk dat je dan in stukken gehakt wordt door de propellors

Geplaatst:

volgens mij is dit onmogelijk, behalve als je op de piramide gaat staan bij LV dan heb je mss nog een kans.

verder denk ik anders toch dat je ff moet racen naar LOS SANTOS :puh:

Geplaatst:

Succes

denk het niet ben namelijk zelf op een draaiende propellor gevalen op gta en bleef leven

Geplaatst:

Succes

denk het niet ben namelijk zelf op een draaiende propellor gevalen op gta en bleef leven

Het ligt maar net aan, op welke hoek je daartegenaan bent gekomen... Want vaak wordt je wel gedood door de propellors, maar niet altijd. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Door met de Jetpack(Beschikbaar vanaf 'Green Goo') of met een andere Helikopter te gaan naar het dak van de LSPD(Los Santos Police Department). Verder zul je wel de Flight School moeten hebben gedaan, anders zal de Police Maverick er alsnog niet spawnen.

Geplaatst: (bewerkt)

volges mij lijkt het mij vrij onmogelijk om een politiehelicopter te kapen. Dit, omdat er géén bestuurders in de helicopters zitten. Ik heb het zelf wel eens gesprobeerd. Je kunt zelfs op de (vliegende) helicopter landen met een jetpack zonder dat de rotor je in stukken zal snijden. (de rotor is dus NIET dodelijk.) Toen ik dus op de helicopter stond en op <ENTER> drukte gebeurde er niets. Nogmaals denk ik dat dat komt omdat er dus geen bestuurders in zitten. Hij vliegt wel en roept vanalles, maar wie 'm bestuurt en wie er roept mag Joost weten .... Joost?) Je zou de Police Maverick kunnen zien als een andere Police Maverick die op het gebouw in LS staat en daardoor is hij (naar mijn mening) onmogelijk te pakken.

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst: (bewerkt)

Als je geen Jetpack of andere helikopter tot je beschikking hebt is er nog een derde manier om de Police Maverick op het dak van LSPD te pakken. Even ten noorden van het politiebureau staat een hoog gebouw waar je (eventueel met motor of fiets) op het dak kan komen. Bovenop het dak kan je een parachute vinden waarmee je op het dak van het politiebureau kan landen (basejumpen dus 8) ). Op onderstaande kaart is dit gebouw aangegeven.

post-58866-1171129185.jpg

Vanaf dit gebouw kan je ook mooie Insane Jumps maken met een motor of fiets. :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

er is ook nog een mogelijkheid en die is om op een van de uitkijktorens te gaan staan van area 69 en en als die dan heel dicht bij komt probeer je er in te stappen .geloof het of niet maar het was bijna gelukt dus ik denk dat het mogelijk is en nog iets : als je een sniper hebt en je schiet ermee tegen de voorruit van de heli schiet (ongeveer waar er normaal een bestuurder zou moeten zijn ) dan gaat de heli meteen neer. als ik het nog eens ga doen zal ik er een wel een filmpje van proberen te maken.

Geplaatst:

Het is wel mogelijk om een helikopter te kapen als hij in de lucht is zelfs als hij op je schiet.

Maar daar heb je wel een trainer voor nodig <Damn, post elke dag wel weer 2 à 3 posts over die trainer :duh:>

Daarmee kun je zeg maar vliegen dus dan vlieg je omhoog tot boven de helikopter dan loop je naar de heli toe <Hij gaat toch wel op jou hoogte vliegen> en druk je op F of ENTER en CJ stapt in. Dan kun je op de een of andere manier NIET bewegen, als je uitstapt dan stort die heli naar beneden, als hij niet stuk is kun je weer instappen en kun je wel gewoon vliegen.

Geplaatst:
(de rotor is dus NIET dodelijk.)

De rotor is wél dodelijk:

als je SA op de PS2 hebt kan je 2player missies doen en als je dan schuin gaat hangen en de ander komt er in te staan, wordt die gedood!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...