Kidco5 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Als je een polotie heli kunt kapen kan je dat dan ook met een nieuws helikopter doen?? Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Zijn er dan ook nieuwsheli's?? Ik dacht niet dat deze er waren in San Andreas, of wel? Reageren
Suburban Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ze zijn er wel, alleen ze spawnen nergens. behalve als je een hoog wanted level hebt komen ze wel eens kijken en als je toevallig hoog genoeg staat is er een kans dat je er een kan jatten. Reageren
_niickk Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ze zijn er wel, alleen ze spawnen nergens.behalve als je een hoog wanted level hebt komen ze wel eens kijken en als je toevallig hoog genoeg staat is er een kans dat je er een kan jatten. jawel, ze moeten wel ergens spawnen want elk voertuig spawnt ergens. mischien is het nog niet bekend waar vrijwilligers die een missie zoeke? zoek uit waar de nieuwsheli spawnt k denk zelf ergens bij een downtown of bij san fierro misgien op die berg met die grote mast ik ga meteen kijken Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Nope, deze spawnt NERGENS, net als de SWAT, FBI TRUCK(niet de FBI Ranger, maar FBI truck!, da's dus ook niet de Enforcer ) en de Phoenix, en waarschijnlijk nog wel een paar voertuigen, maar daar kan ik zo snel niet op komen Je kan hem wel spawnen met car spawner of met een trainer(wat ikdus altijd doe als ik zin heb om rampage te maken met SWAT ) Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Er zijn vier manieren om een News Chopper te krijgen, namelijk deze: Manier 1: Je kunt proberen op een hoog gebouw te gaan staan en hem proberen te kapen, alleen bij een Wanted level wanneer hij achter je aan zit. Manier 2: Spawn hem met een trainer/cheatdevice. Manier 3: Deze is niet zo moeilijk, er zijn de zogenoemde Air Races die je kunt vinden op LV airport. Hierbij zit ook één waarmee je met de News Chopper moet. Vlieg hiermee naar het LV airport, en zet hem vlakbij de plaats waar je de race startte. Laat de tijd oplopen zodat de missie faalt. Nu kun je gemakkelijk in de heli komen. Manier 4: Hier komt een beetje modervaring bij kijken. Je kunt namelijk hem zelf laten spawnen op een willekeurige plaats, wat niet zo heel moeilijk is. Zoek een ipl bestand in je GTA: SA map, en dan wel onder Data/Maps. Hier staan nog een aantal mapjes in, open de IPL in één van deze. Voeg dan de regel toe car end Tussen dit regeltje moet je dan de ID van de News Chopper zetten, de co-ordinaten en nog wat andere dingen. Hiervoor kun je het beste in de Modding Fora kijken, als je het niet snapt. Als je wilt zoeken naar de News Chopper, kun je lang zoeken, deze heeft namelijk geen spawnplaats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.