Black Force Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 die screen is echt wel echt hoor!!! en vet mooi!!!! mark Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Weeral een echte prachtige screen! Ik denk wel dat ik er een PS3 voor over zou hebben, of toch op z'n minst een Xbox360! Zo gedetaileerd, echt GTA IV wordt dé game van het jaar, misschien zelf van de komende jaren! Reageren
-IV- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Weeral een echte prachtige screen! Ik denk wel dat ik er een PS3 voor over zou hebben, of toch op z'n minst een Xbox360! Zo gedetaileerd, echt GTA IV wordt dé game van het jaar, misschien zelf van de komende jaren! Das seker ! Zo denk ik er ook over Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik denk wel dat die echt is. Hij ziet er verrukkelijk uit Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Zoals al wat mensen hierboven het zeggen het is erg fake gemaakt nep door een fan denk ik Rockstargames zou nooit zo iets fake's maken dit is duidelijk 100% fake. De grapichs zien er bagger uit er is een stukje van de hoofdpersoon van GTAIV eruitgeknipt en in een auto geplakt. En de rest is vast allemaal bijelkaar geknipt en een soort game achtig iets van geprobeert te maken. Reageren
-IV- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Zoals al wat mensen hierboven het zeggen het is erg fake gemaakt nep door een fan denk ik Rockstargames zou nooit zo iets fake's maken dit is duidelijk 100% fake.De grapichs zien er bagger uit er is een stukje van de hoofdpersoon van GTAIV eruitgeknipt en in een auto geplakt. En de rest is vast allemaal bijelkaar geknipt en een soort game achtig iets van geprobeert te maken. ..Als ge is ff op Google rondzoekt naar GTA IV scans staat deze er tussen, de foto werd gebruikt bij een previeuw van het spel in een magazine. Scans zijn meestal wel bagger en GTA IV is nog niet 100% klaar. mvg Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Volgens mij is ie nep hoor! Maar ik kan het ook mis hebben. Het ziet er wel heel erg realistisch uit! hij is niet nep. die screen is al in previews in bladen gezet. zoek maar voor scans van bladen met previews van gta iv erin. de screen is in alderney, het new jersey van gta iv, zoals een blad het beschrijft bij de screen. je ziet het ook aan de bomen en de architectuur e.d. dat het new jersey is en niet ny. Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Deze screen is inderdaad al verschillende keren bij een preview in een magazine geplaatst. Hij zal dus wel echt zijn, want ik neem niet aan dat die magazine's sceens plaatsen die ze niet rechtstreeks van Rockstar games krijgen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het ziet er wel vet uit! Ook door dat afval etc. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Alleen vind ik één ding jammer. De auto is zo mooi gemaakt dat het een foto van RL zou kunnen zijn. De rest echter niet. Dus vind ik op deze foto veel kwaliteitsverschil tussen de auto en de rest. Ik hoop dan ook dat Rockstar dat in de game zelf een beetje minder maakt, want zo vind ik het echt niet mooi. Wel mooi zijn alle details die op de screen te zien zijn. Ik krijg steeds meer zin om het te gaan spelen . Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Wow een mooie screen! ook zo gedetailleerd! Alleen die voorruit vind ik er lelijk uit zien. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 woow dat ziet er wel vet uit!! bij iedere nieuwe screen of informatie wordt ik steeds zenuwachtiger over het echte spel. kan niet meer wachten!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 woow dat ziet er wel vet uit!! bij iedere nieuwe screen of informatie wordt ik steeds zenuwachtiger over het echte spel. kan niet meer wachten!! Ik kan ook niet meer wachten! Kom maar op met gta 4!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 En op de screen kan je ook op de achtergrond een Benson of een Mule zien. En ook nog een bus ofzo... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 >>> Door PatrickW: promoten van illegale zaken verwijderd<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.