Jump to content

Nieuwe screen


Puma

Recommended Posts

Um...ok, ik mag dan misschien flink ouderwets zijn bij next-gen graphics, maar dit is toch niet normaal meer? Ik zie nauwelijks een verschil tussen dit plaatje en RL...

En ik kan ook niet wachten, desnoods beroof ik een shop van een PS3 met GTA IV want als ik moet sparen, dan is tegen de tijd dat ik klaar ben GTA V al uit...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Hanneswasco

    6

  • Markant

    6

  • Certified Gangsta

    5

Um...ok, ik mag dan misschien flink ouderwets zijn bij next-gen graphics, maar dit is toch niet normaal meer? Ik zie nauwelijks een verschil tussen dit plaatje en RL...

En ik kan ook niet wachten, desnoods beroof ik een shop van een PS3 met GTA IV want als ik moet sparen, dan is tegen de tijd dat ik klaar ben GTA V al uit...

haha hoe bedoel je Grand Theft Auto zet aan tot criminaliteit :puh: en het komt idd niet door het spel, maar gewoon omdat het er zo gruwelijk mooi en realistisch uitziet :puh:

Kan niet meer wagten!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

En ook nog een bus ofzo...

ivmw1.png

Even over dat laatste: dat is geen bus die naar rechts rijdt, maar een vrachtwagen met graffiti op z'n zijkant, die naar links rijdt :sigaar:

Ow, ja je hebt gelijk! Ik had precies niet goed gekeken!

Volgens mij is dat dan een Yankee?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden.Ik weet niet of ie wel echt is.Hij ziet er vertrouwbaar uit en normaal komt in mei meestal wat meer info,maar Rockstar heeft er niks over gezecht dacht ik...Hij ziet wel stoer uit! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden.Ik weet niet of ie wel echt is.Hij ziet er vertrouwbaar uit en normaal komt in mei meestal wat meer info,maar Rockstar heeft er niks over gezecht dacht ik...Hij ziet wel stoer uit! 8)
Hij is wel echt. Het is een scan uit een tijdschrift.

Was het niet verboden om (onderdelen) van scans te plaatsen op dit forum? Als dat niet zo is, kan ik jullie nog wel wat meer screens laten zien :eten: .

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden.Ik weet niet of ie wel echt is.Hij ziet er vertrouwbaar uit en normaal komt in mei meestal wat meer info,maar Rockstar heeft er niks over gezecht dacht ik...Hij ziet wel stoer uit! 8)
Hij is wel echt. Het is een scan uit een tijdschrift.

Was het niet verboden om (onderdelen) van scans te plaatsen op dit forum? Als dat niet zo is, kan ik jullie nog wel wat meer screens laten zien :eten: .

laat dan zien .. zolang ze niet illegaal zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

laat dan zien .. zolang ze niet illegaal zijn :bier:
Illegaal zijn ze sowieso niet. Je mag alleen geen comlete scans op dit forum plaatsen (heb geen idee waarom).

Maar hier zijn ze:

>>> Door Dutchy3010: Deze scans zijn dus niet toegestaan op dit forum en daarom verwijderd.<<<

Waarom staan die op eerste pagina er dan nog steeds (ook de link naar een zelfde scan)? Zijn dat speciale niet op dit forum 'illegale' scans?

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof toch echt dat scans van bladen wel illegaal zijn. anders verdienen de bladen niks meer als iedereen ze download en op de computer leest. plus zit er copyright op. net als de illegale mp3's e.d. waarom zouden de bladen anders nog exclusieve artikels over gta iv e.d. maken, als ze er niet meer door verkopen, omdat iedereen ze leest van scans op internet. daarom zijn ze ook niet toegestaan hier. opzich wel slim om geen problemen op te zoeken. er zijn wel genoeg andere forums waar ze wel legaal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je mag die scans hier niet zetten Insanity Prawn Boy omdat ze illegaal zijn. Die foto van in de beginpost is volgens mij legaal omdat het op een site staat waar ook alleen legale screens staan...?

En je kan op andere forums kijken voor de scans dat is waar. Maar daar zijn ze wel niet legaal hoor! Ze zijn daar ook illegaal maar daar laten die forums het toe!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...