Jump to content

Nieuwe screen


Puma

Recommended Posts

Je probeert ons dus eigenlijk te motiveren om naar andere sites te gaan om aldaar illegale scans te gaan bekijken... Promotie van illegale handelingen dus

You go girl! :dans:

:cab:

>>> Door patrickw: Aanmoedigen en promoten van illegale handelingen verwijderd<<<

hahahaha oke baas

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Hanneswasco

    6

  • Markant

    6

  • Certified Gangsta

    5

nou hij heeft anders wel groot gelijk. de helft van jullie weet niet eens wat voor informatie er allemaal beschikbaar is omdat jullie denken dat dit dé bron is voor GTA nieuws. ik heb al van 3 tijdschriften de scans op me comp staan en doorgelezen, en weet al jullie zogenaamde 'nieuws' al.

Hij heeft helemaal geen gelijk, want alle info die in die gamemagazine's staat hebben we hier ook op het forum, in een formaat die wel legaal is, n.l. een samenvatting van alle wetenswaardigheden.

En mensen aanmoedigen op zoek te gaan naar scans, of zelfs vertellen dat je ze zelf hebt, is volgens onze regels ook niet toegestaan, want je maakt inbreuk op de auteursrechten. Dus het is illegaal dat je ze hebt.

Over het feit of de screen uit post 1 illegaal is, valt nog te twisten, omdat de kwaliteit beter lijkt dan een scan uit een magazine. voorlopig laat ik hem daarom nog maar even staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou weleens gemaakt kunnen zijn nabij central park.

Maar het kan net zogoed ergens in Brooklyn zijn... Wel zeer mooie details eromheen.Ler bijvoorbeeld eens op de lichtinval op de bomen.

Link to comment
Delen op andere websites

nou hij heeft anders wel groot gelijk. de helft van jullie weet niet eens wat voor informatie er allemaal beschikbaar is omdat jullie denken dat dit dé bron is voor GTA nieuws. ik heb al van 3 tijdschriften de scans op me comp staan en doorgelezen, en weet al jullie zogenaamde 'nieuws' al.

Hij heeft helemaal geen gelijk, want alle info die in die gamemagazine's staat hebben we hier ook op het forum, in een formaat die wel legaal is, n.l. een samenvatting van alle wetenswaardigheden.

En mensen aanmoedigen op zoek te gaan naar scans, of zelfs vertellen dat je ze zelf hebt, is volgens onze regels ook niet toegestaan, want je maakt inbreuk op de auteursrechten. Dus het is illegaal dat je ze hebt.

Over het feit of de screen uit post 1 illegaal is, valt nog te twisten, omdat de kwaliteit beter lijkt dan een scan uit een magazine. voorlopig laat ik hem daarom nog maar even staan.

zeg eens eerlijk, heb jij die scans zelf niet gelezen?

en het is toch duidelijk te zien dat de "screen" in de eerste post een scan is? er zijn nog geen screenshots uitgegeven en dit plaatje staat in 2 verschillende tjidschriften. een screenshot op internet is pas echt een screenshot als het door R* zelf is uitgegeven (oftewel, als ze op de officiële site staan, en daar staat nog niets) dus het is veilig om te zeggen dat dit een scan is. met die scanners van tegenwoordig scannen ze plaatjes in met een hele hoge resolutie van wel 3000x1500 en hoger. dus de kwaliteit ligt gewoon aan de scanner van degene die het online heeft gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is idd erg mooi.... tenzij iemand hier gwoon 3 dagen op heeft gephotoshopped ?

Lijkt me moeilijk aangezien het toch wel heel gedetaileerd is.

Ik vind het een érg mooi plaatje, maar die Niko mag echt wel een beetje lachen hoor! :$

Laten we hopen dat GTA IV snel komt!

Link to comment
Delen op andere websites

hij is idd erg mooi.... tenzij iemand hier gwoon 3 dagen op heeft gephotoshopped ?

Lijkt me moeilijk aangezien het toch wel heel gedetaileerd is.

Ik vind het een érg mooi plaatje, maar die Niko mag echt wel een beetje lachen hoor! :$

Laten we hopen dat GTA IV snel komt!

Ja ,hij mag best wel lachen :bonk:

volgens mij is hij TE serieus :bonk:

de screen is volgens mij fake ,,die stoelen in de auto zijn wel slecht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

mooie screen ja :D

hij stond 2 weken trug al in gameinformerblad geloof ik?

heb hem namelijk in een buitelands tijdschrift gezien

Nope,hij staat in De OPM2 ;)

En Dit is geen fake,hij stond in het Officeele Playstation Magazine (OPM)

Link to comment
Delen op andere websites

zit nu maar niet te discussieren of die screen echt is of nep! hij is echt, al lang bekend, het is een scan dus hij is illegaal. dus ga niet dingen van mij verwijderen omdat ik het over 'illegale handelingen' heb, terwijl je zelf gewoon een illegale scan van een screenshot uit een blad toestaat. sorry hoor maar dat vind ik een beetje..dom.

En over degene die zei dat ik geen gelijk had en dat alle informatie hier samengevat in het nederlands staat: dacht het niet. met 2 seconden googlen kom je al verder dan alle informatie op deze site.

Link to comment
Delen op andere websites

De strekking van het bericht van ParickW was dat we als crew niet kunnen toestaan dat er links geplaatst worden naar sites met screens en dat we niet willen dat er hier hulp geboden wordt bij dergelijke activiteiten: kortom, niets wat tegen de auteursrechten in gaat. Van de screen in dit topic is nog niet 100% zeker dat het hier gaat om een ingescande afbeelding uit een magazine. Zou kunnen, maar zeker is het niet. Het kan ook een uitgelekte of bewust vrijgegeven afbeelding zijn uit een bureaula van Rockstar en dan is er helemaal niets aan de hand. Het plaatsen van screens en links ernaar toe blijven gewoon niet toegestaan, maar soms heb je een "grijs" gebied: deze dus :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog even een vraag voor de moderators hier:

Waarom zijn mijn 'screens' (3e pagina) verwijderd en staan die twee van de hoofdpagina er nog steeds. Een van die twee is zelfs precies het zelfde. Moet je hier soms een bepaalde status hebben om 'screens' te posten?

En even dat jullie het weten: die op de eerste pagina zijn ook gewoon scans.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog even een vraag voor de moderators hier:

Waarom zijn mijn 'screens' (3e pagina) verwijderd en staan die twee van de hoofdpagina er nog steeds. Een van die twee is zelfs precies het zelfde. Moet je hier soms een bepaalde status hebben om 'screens' te posten?

En even dat jullie het weten: die op de eerste pagina zijn ook gewoon scans.

Die van jou waren overduidelijk scans, de andere zijn zoals GTA-Sheep al zei "grijs"-gebied. En die er al stond die hetzelfde is: ik heb al jouw plaatjes maar gelijk verwijderd. Als die ene daarbij zat, is dat sowieso al niet nodig omdat hij al op het forum stond. En nou heeft deze discussie lang genoeg geduurd en wil ik er niets meer over horen, want het is compleet offtopic. Mocht je nog vragen hebben staat mijn PM-box altijd open.

Link to comment
Delen op andere websites

De screen ziet er wel erg mooi uit maar aan de ene kant vind ik het ook niet erg mooi.

Maar wat ik wel zeker is dat ik WEL kan wachten tot ie uit komt.

Want ik ga echt niet voor een ps3 of Xobox 360 sparen en kopen, de reden waarom:

Ik ben totaal niet gewend te rijden/mikken/lopen/vechten met een controller.

Alles liever een met een toetsenbord en een muis.

En bovendien kan ik niet met een controller overweg.

Link to comment
Delen op andere websites

De strekking van het bericht van ParickW was dat we als crew niet kunnen toestaan dat er links geplaatst worden naar sites met screens en dat we niet willen dat er hier hulp geboden wordt bij dergelijke activiteiten: kortom, niets wat tegen de auteursrechten in gaat. Van de screen in dit topic is nog niet 100% zeker dat het hier gaat om een ingescande afbeelding uit een magazine. Zou kunnen, maar zeker is het niet. Het kan ook een uitgelekte of bewust vrijgegeven afbeelding zijn uit een bureaula van Rockstar en dan is er helemaal niets aan de hand. Het plaatsen van screens en links ernaar toe blijven gewoon niet toegestaan, maar soms heb je een "grijs" gebied: deze dus :clown:

het is wel 100 % zeker dat het een scan is. ER zijn GEEN screenshots vrijgegeven door rockstar, behalve die in de bladen zijn gezet. en aangezien deze screenshot niet een opname is uit de trailer, is dit dus een scan. Als rockstar een screenshot had vrijgegeven op internet o.i.d. had de kwaliteit wel stukken beter geweest dan die van het plaatje van dit topic. kijk maar in de bladen, daar staat deze screenshot in, en dat is de enige bron ervan. Bij de post van de screen staat zelfs een quote van artikel over de PSM waar de screen dus waarschijnlijk uitgejat is.

Sorry voor wederom een beetje off-topic te gaan. Maar ik vind het gewoon raar dat deze scan wel word toegestaan, en eigenlijk de enige reden daarvoor is dat hij tussen de tekst uit het blad weggeknipt is.

>>> Door patrickW: Inderdaad wederom off-topic, nadat Dutchy3010 (mijn mede moderator van dit forum) heel erg duidelijk had gezegd dat deze discussie niet meer wenselijk is in dit topic en dat verdere opmerkingen in PM naar haar of mij toe kunnen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...