Jump to content

Nieuwe screen


Puma

Recommended Posts

# Niko passes an ATM and it prompts him to "access funds". It's likely that if you die, you may lose all your money, so putting it in a bank when you get a substantial amount seems like a good idea. The magazine also hints at being able to bribe people and the possibility of being mugged.

Vet man, je kan dus je geld op je bank storten.

# On the size of GTA IV: "Dan Houser: Well, area wise, the scope is about the same as San Andreas. I don't know exactly how it compares area to area, but it's bigger then any one city we've had in a game before." Also, "If we give people exactly what they think the want then, a) we're not doing a very interesting job any more and, b) we're not going to amaze them."

Het is dus bijna net zo groot als S.A

Waarom willen sommigen nou dat alles steeds groter wordt. Ik weet zeker dat S.A echt wel groot genoeg is. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Hanneswasco

    6

  • Markant

    6

  • Certified Gangsta

    5

# Niko passes an ATM and it prompts him to "access funds". It's likely that if you die, you may lose all your money, so putting it in a bank when you get a substantial amount seems like a good idea. The magazine also hints at being able to bribe people and the possibility of being mugged.

Vet man, je kan dus je geld op je bank storten.

# On the size of GTA IV: "Dan Houser: Well, area wise, the scope is about the same as San Andreas. I don't know exactly how it compares area to area, but it's bigger then any one city we've had in a game before." Also, "If we give people exactly what they think the want then, a) we're not doing a very interesting job any more and, b) we're not going to amaze them."

Het is dus bijna net zo groot als S.A

Waarom willen sommigen nou dat alles steeds groter wordt. Ik weet zeker dat S.A echt wel groot genoeg is. :bonk:

Sorry maar ik zie niet wat dit met die screen te maken heeft :?:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Da's zeker een relaxte screenshot ja.. lijkt me echt een vet spel worden

# Niko passes an ATM and it prompts him to "access funds". It's likely that if you die, you may lose all your money, so putting it in a bank when you get a substantial amount seems like a good idea. The magazine also hints at being able to bribe people and the possibility of being mugged.

Dat je geld op de bank moet zetten is zeker vet, maar dat je overvallen kan worden vind ik nog veel vetter.. doet me denken aan Grand Theft Auto 2 waar altijd die poppetjes in (volgens mij) groene of rode shirtjes al-tijd óf je auto óf je geld kwamen jatten.. dat maakte het vet, dat je niet alleen tussen de heilige boontjes leeft maar dat er meer criminelen rondskumen door de stad :D

Bewerkt: door DeFrikandellenKoning
Link to comment
Delen op andere websites

# Niko passes an ATM and it prompts him to "access funds". It's likely that if you die, you may lose all your money, so putting it in a bank when you get a substantial amount seems like a good idea. The magazine also hints at being able to bribe people and the possibility of being mugged.

Vet man, je kan dus je geld op je bank storten.

# On the size of GTA IV: "Dan Houser: Well, area wise, the scope is about the same as San Andreas. I don't know exactly how it compares area to area, but it's bigger then any one city we've had in a game before." Also, "If we give people exactly what they think the want then, a) we're not doing a very interesting job any more and, b) we're not going to amaze them."

Het is dus bijna net zo groot als S.A

Waarom willen sommigen nou dat alles steeds groter wordt. Ik weet zeker dat S.A echt wel groot genoeg is. :bonk:

Sorry maar ik zie niet wat dit met die screen te maken heeft :?:bonk:

Ik denk niet dat het verstandig is om voor 2 nieuws een nieuw topic te openen toch? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist heeft de Amerikaanse krant The New York Times een artikel geschreven over GTA IV en de keuze van R* om New York als inspiratie voor hun spel te gebruiken.

Hierbij werd ook een screenshot geplaatst.

Het stelt niet veel voor, en laat niets nieuws zien, maar je kan zeggen dat dit de eerste officiële screenshot is, omdat dit plaatje niet ingescand is.

3285c7cb099kz9.jpg

Ook is het artikel interessant. Het betreft de keuze van R* om Staten Island niet in het spel te zetten, en wat sommige mensen ervan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo eerste officiele screen? Waren die screenshots in die tijdschriften dan niet officieel? Die makers van die tijdschriften moetten zelf die plaatjes ookwel digitaal hebben. Dus dan kan je die ook wel officieel noemmen. En daarbij komt ook nog eens dat als screens niet door fans zijn gemaakt dat ze dan wel officieel moetten zijn. Dus ik denk dat de screens uit die tijdschriften de eerste officiele screens waren.

Overigens heb ik deze screen ookal in een scan zien staan. Maar dat betekent niet dat het geen lelijke screen is! Mooie details en lichtval.

Link to comment
Delen op andere websites

mooi plaatje, maar ik kende hem allang, hij was denk ik 2 weken na de trailer al in een tijdschrift, en die was ingescant, en dat is dan wel een scan en geen screen, maar goed, op die scan kon je alles even duidelijk zien als deze screen.

maar wel mooi kan niet wachten tot oktober!

mark

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo eerste officiele screen? Waren die screenshots in die tijdschriften dan niet officieel? Die makers van die tijdschriften moetten zelf die plaatjes ookwel digitaal hebben. Dus dan kan je die ook wel officieel noemmen. En daarbij komt ook nog eens dat als screens niet door fans zijn gemaakt dat ze dan wel officieel moetten zijn. Dus ik denk dat de screens uit die tijdschriften de eerste officiele screens waren.

Overigens heb ik deze screen ookal in een scan zien staan. Maar dat betekent niet dat het geen lelijke screen is! Mooie details en lichtval.

Ja je hebt wel gelijk hoor maar vond het wel leuk om een topic voor jullie te maken :bier:

Ik weet ook wel dat het geen nieuwe screen is hoor, dat hoef je mij niet te vertellen haha.

Ik had erbij moeten zetten dat het de eerste 'digitale' screenshot was :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo zeer het eerste officiele screenshot, maar het is het eerste officiele digitale screenshot, en ja, daar zit verschil in.

>>> Door Dutchy3010: En dit was ook al gezegd... Als je niets nuttig te posten heb, post dan gewoon niet!<<<

sorry, had er even overheen gelezen

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, prachtige screen in het artikel van de NY-Times! Het kwijl druipt op m'n toestenbord... Nah, maar wel een mooie screen! En wederom zeer realistisch ;-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...