PIERRO P Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik was net even tv aan het kijken. kom ik de grote beurt VIP tegen. Nou vraag ik me af wat vinden jullie van dit programma??. Mijn mening: Dat het geld naar het goede doel gaat is uitstekend. Maar de rest van het programma vind ik gewoon dom. de auto`s worden veel te overdreven gemaakt. Die Jeep en die Caddilac limo waren compleet verpest. En van Jorinde Moll wordt ik kotsmisselijk. Als je een auto hebt moet je eerst de aan de motor, ophanging, remmen, wegligging en acceleratie werken voordat je nieuwe bumpers en dat soort dingen erop gaat zetten. Je kan wel zo`n auto van de grote beurt hebben maar je staat nogal voor schut als je ingehaalt wordt door een doodnormale Golf Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 natuurlijk moet je ook aan de motor, ophanging, remmen, wegligging en acceleratie werken, maar ik vind het uitstekend dat ze zoiets aan het doen zijn voor het goede doel. ze hadden namelijk ook niks kunnen doen en alleen maar voor die Nederlanders auto's gaan pimpen dus kijk het positief. jah PIERRO P , dat ze de auto's echt te erg pimpen is waar maar het brengt dan wel weer meer geld op voor het goede doel. laatst gingen ze er een minibar inzetten .. toen dacht ik ook van .. waar is dat nou voor nodig maar als je het positief bekijkt het levert meer geld op. die Limo vind ik ook overdreven , en koste dan ook wel in de €30.000,- natuurlijk is dat goed voor het goede doel maar dan denk ik ook wel weer wie koopt nou een Limo voor gewoon ff naar je familie te gaan? maar ik denk dat 'r dan wel een paar mensen zijn die die dingen willen kopen anders heeft het programma helemaal geen nut en kunnen ze het net zo goed wegdoen. nog even terugkomen op de motor, ophanging, remmen, wegligging en acceleratie wat natuurlijk ook kan zijn is dat je zo'n auto hebt gekocht van het programma grote beurt VIP en dat iets stuk gaat wat ze niet hebben behandeld. dan kan je daar natuurlijk ook aan beginnen om te werken en dat kost je dan ook nog is meer poen .. dus als je een auto koopt van het programma de grote beurt VIP dan is dat toch echt op eigen risico. want als je je bekijkt auto's hebben zo ongeveer 100.000/250.000 km gereden, dan kan je wel inschaten dat die auto's al lang over de helft zijn van hun leven. maar natuurlijk hij kan natuurlijk ook nog veel meer rijden. de stelling van mij is dus dat het echter eigen risico is dat je zo'm auto koopt bij de grote beurt VIP maar dat ik het wel goed vind dat ze zich voor het goede doel inzetten , ze hadden namelijk ook de poen zelf in hun zak kunnen steken! Groot-Duimpje Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) .... Jullie snappen hopelijk zelf wat dat ze mechanische gebreken ook repareren... Gister nog hebben ze een keuring gedaan en veel vernieuwd... Maar wie wilt er nu kijken hoe ze een zo'n dingen verbeteren als je ook nog dikke spoilers kunt kijken? Wat is de grote beurt VIP ?? Dan krijg je een dikke vette beurt van een bekende nederlanders. Denk aan Sylvie Meis enzo, iedere man zijn (natte) droom. Bewerkt: 12 mei 2007 door Mania-92 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) dat is een progamma waar ze auto's gaan pimpen voor het goede doel ze gaan ze dan te koop stellen en aan de kijkers verkopen voor een boel geld , dat geld gaat naar goede doelen. EDIT: ik was te laat Bewerkt: 14 mei 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Die Jorinde Moll denkt dat ze verstand van Auto's heeft. maar ze is gewoon een domme koe. die "crew" van haar spoort ook niet. doe mij maar "Pimp My Ride" Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 natuurlijk is PIMP MY RIDE beter want dat is Amerikaans en die doen er nou echter veel meer mee Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Als het aan mij ligt kunnen zowel 'Pimp my Ride' en 'De grote beurt VIP' in de grond zakken. En oude auto, die echt op z'n laatste benen (of banden) loopt, kun je niet zomaar volproppen met electronica, dure spullen en andere protserige accesoires. Als je echt iemand een goede auto wilt geven, breng een klassieke bak dan weer technisch in nieuwstaat. Laatst hadden ze bij 'Pimp my ride' een Ford Mustang Fastback verpest. Als je deze in nieuwstaat zou brengen, zou hij veel meer waard zijn. En wie wil er nu een waterval of jacuzzi achter in z'n auto? Als je nog eens een écht auto programma wilt zien, kijk dan eens naar Wheeler dealers, daar knappen ze echte klassiekers weer op in nieuwstaat, leer je nog wat over autotechniek ook. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 wheeler dealers is idd heel erg leuk! maar ja, een auto verfraaien vind ik wel vet, een jaccuzi ofzo achter in een auto is best onnodig en geldverspilling! een auto opknappen is gewoon goed, origineel is ook maar saai hé? grtz Reageren
Grove St. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 DGB Zuigt, echt ze maken het zó lelijk en nep.. En maar blijven doen alsof ze oh zo goed alles doen en het zo mooi wordt. Paar uitzonderingen waren er, ik kijk liever zoals Flying Dutchman naar Wheeler Dealers. Daar knappen ze écht klassiekers en oudere auto's op.. Zoals Ferrari's, Aston Martins, Audi's etc. Pimp My Ride kan ermee doorgaan.. Maar om nou te zeggen dat het mooi wordt.. Tja, het blijven mensen die een voorkeur hebben voor getunde wagens net zoals sommige hier met Golfs die uber lelijk zijn, of met hun Honda Civics met rap uit de speakers, hopenlijk snappen jullie over wat soort mensen we het hebben. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 dat is juist cartuning!! een lelijke auto mooier maken! en trouwens... een golf is wel mooi! Reageren
LBG Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Ik vind zel allemaal erg lelijk geworden behalve die Mercedes van laatst... dat vond ik echt een meesterwerk Als ik geld had was die van mij geweest. PS: Pimp My Ride vind ik vaak ook wel leuk, niet omdat ik de auto's zo mooi vind, want 9 van de 10 keer vind ik ze echt lelijk... maar ik vind hət wel grappig om te zien wat voor rare ideeën ze altijd hebben. Ze hadden wel een keer een hele mooie Cadillac gemaakt, daar hadden ze ook geen vlammen of een monster wat eruit komt kruipen ofzo op geverfd maar gewoon mooie strakken lijnen. Dat was gewoon echt een mooie luxe auto geworden met leren stoelen enz. Bewerkt: 17 mei 2007 door LBG Reageren
Maxis Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik vind er echt geen bal aan aan dat programma, Tis geen entertainment Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik vind zel allemaal erg lelijk geworden behalve die Mercedes van laatst... dat vond ik echt een meesterwerk Als ik geld had was die van mij geweest. PS: Pimp My Ride vind ik vaak ook wel leuk, niet omdat ik de auto's zo mooi vind, want 9 van de 10 keer vind ik ze echt lelijk... maar ik vind hət wel grappig om te zien wat voor rare ideeën ze altijd hebben. Ze hadden wel een keer een hele mooie Cadillac gemaakt, daar hadden ze ook geen vlammen of een monster wat eruit komt kruipen ofzo op geverfd maar gewoon mooie strakken lijnen. Dat was gewoon echt een mooie luxe auto geworden met leren stoelen enz. jah , het bedenken van de dingen zijn zeker grappig , maar ook hoe ze het presenteren vind ik grappig ! Reageren
Squidward Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Die Jorinde Moll denkt dat ze verstand van Auto's heeft.maar ze is gewoon een DOMME KOE. die "crew" van haar spoort ook niet. doe mij maar "Pimp My Ride" Ik vind haar eigenlijk meer weg hebben van een knol, met die paardebek van haar. Maar even ontopic: Ik vindt het geen bal aan dat hele DGB niet. Ik heb dan toch liever Wheeler Dealers. Bewerkt: 17 mei 2007 door Squidward Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.