Jump to content

de grote beurt VIP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kijk naar alle soorten programma's maar dgb komt me strot uit geef mij maar de normale...

Pimp mij ride is echt gangster :eten: Dat lijkt me wel wat maar ze moeten niet zo uitbreiden zoals bijvoorbeeld een speeltuin ofzo

Weeler dealers is een lauw programma ik ben 12 en ik ga naar de middelbare en daar ging ik toch voor autotechniek bouwtechniek leek me ook wel wat! (ik ga naar cld in Delft)

Edit:sorry dat ik reageerde op een oud topic Ik zag het niet ik klikte op de bovenste!

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

Die presentatrice is wel leuk om naar te kijken :engel:

Verder is het maar een beetje een rip-off van Pimp My Ride.

Geplaatst:

zij is zeker wel goed jah , en jah vooral dat kontje jah , alleen ze heeft wel een beetje capsones vind ik :duh:

Geplaatst:
zij is zeker wel goed jah , en jah vooral dat kontje jah , alleen ze heeft wel een beetje capsones vind ik :duh:

Gaat een beetje off-topic hè jongens.. :puh:

Maarja, daar ben ik niet voor.. enne jah het is wel een leuk programma om te kijken als je niks te doen hebt.. al denk ik dat het nu wel eens afgelopen is :bonk:

Geplaatst:

Gaat een beetje off-topic hè jongens.. :puh:

Maarja, daar ben ik niet voor.. enne jah het is wel een leuk programma om te kijken als je niks te doen hebt.. al denk ik dat het nu wel eens afgelopen is :bonk:

Off-topic ??? zij zit toch ook in het programma :schater:

waarom denk je dat het nu wel afgelopen is ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...