Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Hee... jij bedankt voor je reactie! Dat is prettig snel! Dan ga ik maar zo proberen, we zien het wel. Had ik eigenlijk nog een vraag. Op de site http://www.youtube.com/watch?v=1yqrb8bfQTc kwam ik een filmpje tegen met enkele effecten erin die ik eigenlijk ook wil verwerken in mijn film, het effect heet vibrant. Als uitleg heeft hij dit erbij gezet:The way I did it was I raised the Contrast to 20, raised the Saturation to 2.00 and Luminance to 1.05, added Glow with the Glow Percent at zero, Intensity at 1.250, and Suppression at .400, and the "Overexposed" Gradient Map preset with the first color set to black and maximum alpha, second color black with 100 alpha, and the third color at zero alpha (it's transparent, so the color doesn't matter). Ik kan echter niet vinden waar hij het contrast, saturation en luminance insteld, bij welk effect. De andere effecten weet ik wel...Ik heb bij hem ook een bericht gepost maar misschien kun jij me ook een beetje helpen? Alvast bedankt voor de moeite! Gr reinier Hmm, zo uit mijn hoofd weet ik niet waar ik dit moet wijzigen maar ik ga het even zoeken, over een paar dagen post ik het wel, ik zit in een erg drukke tijd van school. Excuses daar voor. Ik kan key frames niet vinden. Ik kijk bij tuts en ik zie dat hij onderaan staat bij die options. Maar ik zie niks. Kan je anders je lay-out sturen plz.. Ik heb sony vegas 7 Zou je misschien gewoon even een screen van jou layout willen maken en hier posten? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Klik Normaal moet de key frame onder aan zijn maar ik zie hem niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Sorry voor de DP maar probleem verholpen. Maar nu heb ik een andere probleem : De F is weg bij mijn Pan en Crop. Hoe haal ik dat terug ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Sorry voor de DP maar probleem verholpen.Maar nu heb ik een andere probleem : De F is weg bij mijn Pan en Crop. Hoe haal ik dat terug ? Ik snap het probleem niet helemaal. Zou je het uit kunnen leggen met screens o.i.d.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 Sorry is ook al verholpen Ik had iets gedaan waardoor bij pan/crop de F en dat hokje weg was. Maar ik heb em gewoon na gemaakt en hij was er weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reinier76 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Hoi Ik wacht wel even af. Kan ik er meteen mijn volgende vraag bijzetten misschien...wanneer ik een aantal beeldeffecten toevoeg, zie ik in het kleine schermpje dat het beeld vertraagd afgespeeld wordt. Komt dit weer goed zodra ik de film gerenderd heb? Gr Reinier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 HoiIk wacht wel even af. Kan ik er meteen mijn volgende vraag bijzetten misschien...wanneer ik een aantal beeldeffecten toevoeg, zie ik in het kleine schermpje dat het beeld vertraagd afgespeeld wordt. Komt dit weer goed zodra ik de film gerenderd heb? Gr Reinier Zolang je er geen versnellend of vertragend effect er in heb gezet, zou alles gewoon even snel moeten gaan na het renderen. Niks om je zorgen over te maken dus Over je vorige probleem: Een paar daagjes geleden kreeg ik een onverwachte hardware fout waardoor mijn computer gewoon niks meer deed. Ik ben mijn computer tot ongeveer het einde van de week kwijt, ik hoop dat ik in het weekend je vraag kan beantwoorden. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reinier76 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 HoiIk wacht wel even af. Kan ik er meteen mijn volgende vraag bijzetten misschien...wanneer ik een aantal beeldeffecten toevoeg, zie ik in het kleine schermpje dat het beeld vertraagd afgespeeld wordt. Komt dit weer goed zodra ik de film gerenderd heb? Gr Reinier Zolang je er geen versnellend of vertragend effect er in heb gezet, zou alles gewoon even snel moeten gaan na het renderen. Niks om je zorgen over te maken dus Over je vorige probleem: Een paar daagjes geleden kreeg ik een onverwachte hardware fout waardoor mijn computer gewoon niks meer deed. Ik ben mijn computer tot ongeveer het einde van de week kwijt, ik hoop dat ik in het weekend je vraag kan beantwoorden. Greetz Komt goed, het heeft gaan haast. Nee, ik heb er geen versnellende/vertragende effecten ingezet, alleen de collor corrector, color curve, light rays en levels...Ik zie je berciht van het weekend wel, in ieder geval alvast bedankt voor al je hulp! Trouwens nog 1 vraagje, niet over vegas...wanneer ik hier een bericht post staat er bij mijn naam ruitje intikker...wie o wie kan zoiets vermelden? Heb het namelijk zelf niet gedaan haha Gr Reinier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super BV Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2007 AAAAH ik heb een groot probleem!! Vegas start niet meer op. als ik hem op start komt er dit te staan(zie plaatje) als ik naar die map ga (die er aleen is als ik dat venster open heb) staan er bestanden in van reclame van vegas van andere producten van sony. Ik heb al op ja en nee geklikt vegas opnieuw geinstallerd maar er gebeurt niks. Alvast bedankt http://www.freewebs.com/porsche13/naamloos.JPG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super BV Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Okey probleem opgelost! heb vegas op andere pc geinstalleerd!! Maar nu heb ik een ander probleem Track motion bij text invoegen is verdwenen??? weet iemand hoe ik dat terug kan zetten? http://www.freewebs.com/porsche13/naamloos1.JPG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Sorry voor de afwezigheid in dit topic, had het druk met school e.a. maar ik kan me nu op de probleempjes hier storten. @Super BV: Ik heb geen flauw idee hoe dit kan, heb je .net framework 2.0 op de computer geïnstalleert? Of beter? Verder heb ik geen idee wat dit probleem zou kunnen veroorzaken, sorry. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Wauw Glorix! ^^ Ik werk ook af en toe met Sony Vegas en ik zie nu pas deze tutorials. Errrug netjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Wauw Glorix! ^^ Ik werk ook af en toe met Sony Vegas en ik zie nu pas deze tutorials. Errrug netjes! Dankje, er werken meer mensen met Vegas dan ik dacht Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reinier76 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 hee Hier ben ik weer met een vraagje...ik wil een stuk van een paar minuten eruit halen en een kleine ander stukje weer invoegen. Nou heb ik ergens gelezen dat je een bepaald gedeelte kunt selecteren en vervolgens weghalen en dat daarna de rest van de film zich automatisch weer aansluit bij het eerste gedeelte. Ik heb laatst een keer twee weken lang elke avond op internet gezeten om te lezen en heb nu echt geen idee meer waar ik dat ergens gelezen heb...miscchien kun jij me helpen? Heb je trouwens nog iets gevonden voor het effect in mijn vorige vraag? Gr Reinier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb nog niks gevonden van dat effect. Eigenlijk heb ik zelf ook nog nooit gehoord van de mogelijkheid dat als je iets weghaald door het er tussen uit te knippen, dat het dan weer automatisch aansluit. Misschien is dat mogelijk in versie 8.0, maar die gebruik ik momenteel nog niet. Ik heb een beetje gezocht op het internet maar daar kan ik ook niks vinden, helaas. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.