Jump to content

Reactie en vragen topic Sony Vegas™

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb Sony Vegas 8.0

Maar ik heb ook een probleem :puh:

Als ik een filmpje op men video-band wil plaatsen, staat hij er wel op, maar het geeft zo'n rood plaatje op het filmpje zelf (op de videoband)

kan dus nix afspelen :s

svfoutzz3.th.jpg

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

16

• reinier76

5

• gta-pilot

4

• T-Designz

4

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Als ik probeer een filmpje te vertragen dan loopt het beeld wel vertraagd maar het geluid blijf gewoon doorspelen zonder te vertragen hoe kan ik het geluid te gelijk met het beeld vertragen?

Geplaatst:
Goede tutorials Glorix! ^^

Ik heb een vraag aan je. Kan je ook een countdown maken in Sony Vegas?

Ja, maar dat gaat niet zo simpel.

Als ik probeer een filmpje te vertragen dan loopt het beeld wel vertraagd maar het geluid blijf gewoon doorspelen zonder te vertragen hoe kan ik het geluid te gelijk met het beeld vertragen?

Ik weet het eigenlijk niet. Dat zou je met een willekeurig audio bewerkings programma moeten doen, met Vegas kan het in ieder geval niet.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

uuhm,ik begrijp niet echt hoe je een effect voor zeg maar 1 sec laat duren,en niet voor een heel stukje.

Geplaatst:
uuhm,ik begrijp niet echt hoe je een effect voor zeg maar 1 sec laat duren,en niet voor een heel stukje.

Er zijn verschillende manieren om dat te doen, de makkelijkste is door het fragment te selecteren en met de muis op het stukje te klikken waar het effect moet beginnen. Je drukt dan op S. Dan klik je op het stuk waar het effect moet eindigen en druk je weer op S. Je hebt nu een los fragment en je kan dan gewoon voor zolang als je wil het effect toevoegen door deze techniek te gebruiken. Als je er tevreden mee bent maar niet steeds met die 3 fragmenten wil zitten kan je altijd Tools -> Render to new track. Zorg er dan wel voor dat de andere tracks gemute zijn en dat je alleen het stukje van die 3 fragmenten geselecteerd hebt. Als je nu niet weet waar ik het over heb, moet je het maar even zeggen ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

ok,bedankt,sorry voor late reactie,vond dit topic ni meer lol ^^

En ik weet idd niet waar je het over hebt lol,ik ben nog newbie in de wereld van vidmaking >;/

>>> Door Thundercover: Gebruik voortaan de Bewerk-functie. Berichten samengevoegd. :)<<<

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een vraagje. Hoe kan je dit in Sony Vegas doen? Het screenen van een blauw scherm lukt mij niet. Een willekeurig voorbeeld:

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een vraagje. Hoe kan je dit in Sony Vegas doen? Het screenen van een blauw scherm lukt mij niet. Een willekeurig voorbeeld:

Haha lol..

Shit hey, kan je dat allemaal maken met Sony Vegas? Dus is dit dan een soort Photoshop voor bewegende beelden/filmpjes? Daar heb ik heel lang naar gezocht!

Dan ga ik maar eens kijken hoe dit programma in z'n werk gaat.. :)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst: (bewerkt)

Kijk voor de lol eens in de tutorials :duh:

@Hierboven: succes!

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...