spoeky Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Heey Als ik samp weg klikt krijg ik 50 foutmeldingen achter elkaar. Ik kan het niet wegklikken. Ik moet het via windows taakbeheer wegklikken. Dit krijg ik te zien: Mijn vader zeurt dat het schadelijk voor de pc is. En als ik dit niet oplost moet samp van de pc af! Wie kan mij helpen met dit probleem op te lossen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik haat het echt zo ereg als mensen niet goed kijken kijk op het samp forum en daar heb je de oplossing Reageren
spoeky Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 master gta zei: ik haat het echt zo ereg als mensen niet goed kijken kijk op het samp forum en daar heb je de oplossing Waar staat de oplossing precies dan? Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Hey Spoeky, jij hebt last van het Acces Violation probleem. Dit probleem zit in de SA-MP browser en zou normaal gesproken gewoon weg moeten gaan als je alles weg klikt, mocht je dit niet willen of mocht het niet lukken dan kan je de patch installeren, deze kun je vinden in 'dit' topic, waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Mocht dat niet werken, dan kan ik je wel van dienst zijn door je op een andere manier te helpen. Ik hoop in ieder geval dat dit werkt. Reageren
-Roy- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36367 Edit: Te laat :$ Bewerkt: 12 mei 2007 door -Roy- Reageren
spoeky Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik heb de patch geïnstalleerd, maar ik krijg nog steeds die foutmeldingen. Dus dat helpt helaas niet! Bewerkt: 13 mei 2007 door spoeky Reageren
gta-pilot Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 een paar oplossingen: 1.vewijder alle screens in de map (ja kan ze ook verplaatse) 2. re install sa:mp 3 re install sa als het dan niet lukt dan weet ik het ook niet (of het licht aan vista) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Probeer eens deze: >>spoeky, klik alsjeblieft op mij<< Reageren
spoeky Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 master gta zei: een paar oplossingen:1.vewijder alle screens in de map (ja kan ze ook verplaatse) 2. re install sa:mp 3 re install sa als het dan niet lukt dan weet ik het ook niet (of het licht aan vista) Ik heb dit al heel vaak geprobeert, maar het helpt niet! Ik heb ook San Andreas al een paar keer opnieuw geïnstalleerd. GTA_XP zei: Probeer eens deze:>>spoeky, klik alsjeblieft op mij<< Ik heb hier ff naar gekeken. Maar hij staat al op windows xp (service pack 2). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.