Jump to content

Cam Hack voor GTA 3?


GTA Monster

Recommended Posts

Als je de readme gelezen had, zou je ook weten hoe het gewerkt had. Maargoed, ik leg het even voot je uit:

-Allereerst moet je de CAMHACK aan hebben staan. Dan start je GTA III op. (Eigenlijk VC).

-Nu moet je na het laden van je save game op '*' drukken, om de camerahack te activeren (zonder aanhalingstekens)

-Nu kun je met de NUMLOCK toetsen verschillende hoogtes, inzoomingen, draaitechnieken noem maar op gebruiken om te filmen. Ik heb het stukje van de README gekopieerd, en vertaald:

* Default HotKeys are;

Numpad * = Activeren van de camera

Numpad / = De camera uitschakelen

Numpad 8 = Omhoog

Numpad 2 = Omlaag

Numpad 4 = Naar rechts

Numpad 6 = Naar links

Numpad + = Voorwaarts bewegen

Numpad - = Achterwaarts bewegen

Numpad 1 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omhoog springt (used for on-foot/top-down)

Numpad 3 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omlaag springt (used for on-foot/top-down)

Numpad 0 = Schakelt de muis bewerker in

Numpad . = Verwisselmodes tussen de NUM-toetsen en de muis

Numpad 5 = Herstel positie

Toetsenbord toets C = Laat achterwaars zien/ Change view during replay

Mouse Y = Pitch

Mouse X = Yaw

Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel)

Numpad 7 = Toggle Camera Lock

Numpad 9 = Toggle Free-Look Mode

Left Bracket '[' = Increase FOV

Right Bracket ']' = Decrease FOV

(Ignore must be unchecked for FOV Keys)

Equals '=' = Cruise Control

DEL = Bewaart alle gefilmde punten

END = Herstelt de momentele weergave naar normaal

P = Schakelt de handmatige modus in

' = Shift Up

; = Shift Down

Veel succes!

Apple-Mac :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de readme gelezen had, zou je ook weten hoe het gewerkt had. Maargoed, ik leg het even voot je uit:

-Allereerst moet je de CAMHACK aan hebben staan. Dan start je GTA III op. (Eigenlijk VC).

-Nu moet je na het laden van je save game op '*' drukken, om de camerahack te activeren (zonder aanhalingstekens)

-Nu kun je met de NUMLOCK toetsen verschillende hoogtes, inzoomingen, draaitechnieken noem maar op gebruiken om te filmen. Ik heb het stukje van de README gekopieerd, en vertaald:

* Default HotKeys are;

Numpad * = Activeren van de camera

Numpad / = De camera uitschakelen

Numpad 8 = Omhoog

Numpad 2 = Omlaag

Numpad 4 = Naar rechts

Numpad 6 = Naar links

Numpad + = Voorwaarts bewegen

Numpad - = Achterwaarts bewegen

Numpad 1 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omhoog springt (used for on-foot/top-down)

Numpad 3 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omlaag springt (used for on-foot/top-down)

Numpad 0 = Schakelt de muis bewerker in

Numpad . = Verwisselmodes tussen de NUM-toetsen en de muis

Numpad 5 = Herstel positie

Toetsenbord toets C = Laat achterwaars zien/ Change view during replay

Mouse Y = Pitch

Mouse X = Yaw

Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel)

Numpad 7 = Toggle Camera Lock

Numpad 9 = Toggle Free-Look Mode

Left Bracket '[' = Increase FOV

Right Bracket ']' = Decrease FOV

(Ignore must be unchecked for FOV Keys)

Equals '=' = Cruise Control

DEL = Bewaart alle gefilmde punten

END = Herstelt de momentele weergave naar normaal

P = Schakelt de handmatige modus in

' = Shift Up

; = Shift Down

Veel succes!

Apple-Mac :sigaar:

Heel erg bedankt, 'Apple-Mac'!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
hoe kan je een filmen beginnen te opnemen?

Daar zijn verschillende opneemprogramma's voor. Je hebt bijvoorbeeld Fraps. Er zijn twee versies van Fraps. Fraps 1.9D opneemtool is een opneemtool waarmee je oneindig kunt opnemen zonder geluid. Fraps 1.9D is hier te downloaden. De recente versie van Fraps is Fraps 2.9.1. In deze versie zit wel een opneemlimiet, maar je kunt wel met geluid opnemen. Fraps 2.9.1 kun je hier downloaden. Deze versies van Fraps zijn niet volledig. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen.

Een ander opneemtool is Snag IT. Dit is een trail versie. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Voor meer informatie hierover verwijs ik je naar dit topic en deze post van SummerBase. In deze post wordt meer uitgelegd over Snag IT.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je een filmen beginnen te opnemen?

Daar zijn verschillende opneemprogramma's voor. Je hebt bijvoorbeeld Fraps. Er zijn twee versies van Fraps. Fraps 1.9D opneemtool is een opneemtool waarmee je oneindig kunt opnemen zonder geluid. Fraps 1.9D is hier te downloaden. De recente versie van Fraps is Fraps 2.9.1. In deze versie zit wel een opneemlimiet, maar je kunt wel met geluid opnemen. Fraps 2.9.1 kun je hier downloaden. Deze versies van Fraps zijn niet volledig. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen.

Een ander opneemtool is Snag IT. Dit is een trail versie. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Voor meer informatie hierover verwijs ik je naar dit topic en deze post van SummerBase. In deze post wordt meer uitgelegd over Snag IT.

god*** met Cam Hack natuurlijk, daar gaat deze topic ook over.. hoe kan ik het met Cam Hack opnemen?

Bewerkt: door superjetze
Link to comment
Delen op andere websites

god*** met Cam Hack natuurlijk, daar gaat deze topic ook over.. hoe kan ik het met Cam Hack opnemen?
Dat mag best wat vriendelijker, hij probeert je alleen maar te helpen. ;)

Dan je vraag: Het is niet mogelijk om met Camhack te filmen, aangezien Camhack enkel bedoeld is om de camera in het spel op allerlei verschillende manieren te gebruiken. Om de resultaten van de Camhack daadwerkelijk te kunnen filmen, zul je daarvoor een apart programma moeten downloaden. De uitleg van Colonel Cortez duidt op een oplossing voor jouw probleem, wat inhoudelijk dus al het antwoord op jouw vraag geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee , Camhack hackt alleen de camera positie van VC en opnemen moet je gewoon met Fraps doen , dat zit er niet 'ingebouwt'. De camhack van VC werkt niet in III , die crasht dan.

ja dat heb ik gezien :Y wel jammer

Bewerkt: door superjetze
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...