GTA Monster Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Is er een 'Cam Hack' voor GTA 3? Bewerkt: 12 mei 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Die is er denk ik niet. Je zou de camhack van VC kunnen proberen. Maar weinig kans dat het werkt. Die kun je btw. hier downloaden Mvg, Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Die is er denk ik niet. Je zou de camhack van VC kunnen proberen. Maar weinig kans dat het werkt. Die kun je btw. hier downloadenMvg, Apple-Mac Hoe moet ik die instaleren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Als je de readme gelezen had, zou je ook weten hoe het gewerkt had. Maargoed, ik leg het even voot je uit: -Allereerst moet je de CAMHACK aan hebben staan. Dan start je GTA III op. (Eigenlijk VC). -Nu moet je na het laden van je save game op '*' drukken, om de camerahack te activeren (zonder aanhalingstekens) -Nu kun je met de NUMLOCK toetsen verschillende hoogtes, inzoomingen, draaitechnieken noem maar op gebruiken om te filmen. Ik heb het stukje van de README gekopieerd, en vertaald: * Default HotKeys are; Numpad * = Activeren van de camera Numpad / = De camera uitschakelen Numpad 8 = Omhoog Numpad 2 = Omlaag Numpad 4 = Naar rechts Numpad 6 = Naar links Numpad + = Voorwaarts bewegen Numpad - = Achterwaarts bewegen Numpad 1 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omhoog springt (used for on-foot/top-down) Numpad 3 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omlaag springt (used for on-foot/top-down) Numpad 0 = Schakelt de muis bewerker in Numpad . = Verwisselmodes tussen de NUM-toetsen en de muis Numpad 5 = Herstel positie Toetsenbord toets C = Laat achterwaars zien/ Change view during replay Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Numpad 7 = Toggle Camera Lock Numpad 9 = Toggle Free-Look Mode Left Bracket '[' = Increase FOV Right Bracket ']' = Decrease FOV (Ignore must be unchecked for FOV Keys) Equals '=' = Cruise Control DEL = Bewaart alle gefilmde punten END = Herstelt de momentele weergave naar normaal P = Schakelt de handmatige modus in ' = Shift Up ; = Shift Down Veel succes! Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2007 Als je de readme gelezen had, zou je ook weten hoe het gewerkt had. Maargoed, ik leg het even voot je uit: -Allereerst moet je de CAMHACK aan hebben staan. Dan start je GTA III op. (Eigenlijk VC). -Nu moet je na het laden van je save game op '*' drukken, om de camerahack te activeren (zonder aanhalingstekens) -Nu kun je met de NUMLOCK toetsen verschillende hoogtes, inzoomingen, draaitechnieken noem maar op gebruiken om te filmen. Ik heb het stukje van de README gekopieerd, en vertaald: * Default HotKeys are; Numpad * = Activeren van de camera Numpad / = De camera uitschakelen Numpad 8 = Omhoog Numpad 2 = Omlaag Numpad 4 = Naar rechts Numpad 6 = Naar links Numpad + = Voorwaarts bewegen Numpad - = Achterwaarts bewegen Numpad 1 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omhoog springt (used for on-foot/top-down) Numpad 3 = Zorgt ervoor dat de camera vanaf de Z-coordinaat omlaag springt (used for on-foot/top-down) Numpad 0 = Schakelt de muis bewerker in Numpad . = Verwisselmodes tussen de NUM-toetsen en de muis Numpad 5 = Herstel positie Toetsenbord toets C = Laat achterwaars zien/ Change view during replay Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Numpad 7 = Toggle Camera Lock Numpad 9 = Toggle Free-Look Mode Left Bracket '[' = Increase FOV Right Bracket ']' = Decrease FOV (Ignore must be unchecked for FOV Keys) Equals '=' = Cruise Control DEL = Bewaart alle gefilmde punten END = Herstelt de momentele weergave naar normaal P = Schakelt de handmatige modus in ' = Shift Up ; = Shift Down Veel succes! Apple-Mac Heel erg bedankt, 'Apple-Mac'! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickjanssen1 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Zou je kunnen zeggen als hij werkt voor GTA 3?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Zou je kunnen zeggen als hij werkt voor GTA 3?? Nee, het werkt niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) hoe kan je een filmen beginnen te opnemen? Bewerkt: 29 juli 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 hoe kan je een filmen beginnen te opnemen? Daar zijn verschillende opneemprogramma's voor. Je hebt bijvoorbeeld Fraps. Er zijn twee versies van Fraps. Fraps 1.9D opneemtool is een opneemtool waarmee je oneindig kunt opnemen zonder geluid. Fraps 1.9D is hier te downloaden. De recente versie van Fraps is Fraps 2.9.1. In deze versie zit wel een opneemlimiet, maar je kunt wel met geluid opnemen. Fraps 2.9.1 kun je hier downloaden. Deze versies van Fraps zijn niet volledig. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Een ander opneemtool is Snag IT. Dit is een trail versie. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Voor meer informatie hierover verwijs ik je naar dit topic en deze post van SummerBase. In deze post wordt meer uitgelegd over Snag IT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) hoe kan je een filmen beginnen te opnemen? Daar zijn verschillende opneemprogramma's voor. Je hebt bijvoorbeeld Fraps. Er zijn twee versies van Fraps. Fraps 1.9D opneemtool is een opneemtool waarmee je oneindig kunt opnemen zonder geluid. Fraps 1.9D is hier te downloaden. De recente versie van Fraps is Fraps 2.9.1. In deze versie zit wel een opneemlimiet, maar je kunt wel met geluid opnemen. Fraps 2.9.1 kun je hier downloaden. Deze versies van Fraps zijn niet volledig. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Een ander opneemtool is Snag IT. Dit is een trail versie. Als je de volledige versie wilt, dan moet je hem aanschaffen. Voor meer informatie hierover verwijs ik je naar dit topic en deze post van SummerBase. In deze post wordt meer uitgelegd over Snag IT. god*** met Cam Hack natuurlijk, daar gaat deze topic ook over.. hoe kan ik het met Cam Hack opnemen? Bewerkt: 29 juli 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 god*** met Cam Hack natuurlijk, daar gaat deze topic ook over.. hoe kan ik het met Cam Hack opnemen?Dat mag best wat vriendelijker, hij probeert je alleen maar te helpen. Dan je vraag: Het is niet mogelijk om met Camhack te filmen, aangezien Camhack enkel bedoeld is om de camera in het spel op allerlei verschillende manieren te gebruiken. Om de resultaten van de Camhack daadwerkelijk te kunnen filmen, zul je daarvoor een apart programma moeten downloaden. De uitleg van Colonel Cortez duidt op een oplossing voor jouw probleem, wat inhoudelijk dus al het antwoord op jouw vraag geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 je kan het dus niet met Cam Hack opnemen ook niet met een andere versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Nee , Camhack hackt alleen de camera positie van VC en opnemen moet je gewoon met Fraps doen , dat zit er niet 'ingebouwt'. De camhack van VC werkt niet in III , die crasht dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Nee , Camhack hackt alleen de camera positie van VC en opnemen moet je gewoon met Fraps doen , dat zit er niet 'ingebouwt'. De camhack van VC werkt niet in III , die crasht dan. ja dat heb ik gezien wel jammer Bewerkt: 30 juli 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.