PowerPats Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 als ik rondrij en er komt politie achter me aan zijn dan zijn altijd hun voorlichten hun sirene en zwaailichten uit het lijkt wel of de politieauto's gewoon uit zijn is dit een bug ofz ? want zonder geluidseffecten van de politie haalt het tog een beetje de sensatie eruit. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik concludeer uit jou verhaal dus dat de lichten, zwaailichten en sirenes van de politiewagens uit zijn. Overdag zijn de lichten meestal uit , en als er niets aan de hand is, is er ook geen reden voor de politie om sirenes en zwaailichten te gebruiken, dus dit lijkt me niet zo raar hoor... Maar je zegt dus dat dit gebeurt als er politie achter je aan zit? Dit is misschien een bug, maar het kan dus ook een bug zijn ten gevolge van mods. Heb je gomod misschien? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 misschien is het wel erg zonnig en zie je het heel slecht en dus lijkt het net of ze uit staan. want anders is er denk ik geen andere reden waarom het zo zou zijn Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Toevallig, ik heb dat net ook gehad Maarja ik had een safegame gelanden en toen was het weg toen zag je ze zwaailichten weer. Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Volgens mij is dit inderdaat een bug. Of iets mis met je geluidsysteem Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Dit heb ik ook weleens, maar ik negeer ze dan. Want ze zijn ongelooflijk dom omdat ze niet weten wanneer ze aan moeten En soms gaan ze w Bewerkt: 12 mei 2007 door GTA_XP Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het is inderdaad gewoon een bug ik heb net weer even gespeeld en toen deden alle licht/geluidseffecten het weer. dus probleem opgelost iedereen bedankt voor jullie hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.