DaddyPimp Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Nieuw design van mij, heb er zo'n anderhalf uur aan gewerkt en het resultaat mag er wel wezen vind ik. Het orginele post ik nog wel een keer want nu kan ik hem effe niet vinden.. Reageren
Eros Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik er van begin te houden. Ik denk toch dat ik mijn stem ga aanpassen in jou battle tegen Pennywise. Toen ik er de eerste keer naar keek vond ik er niets aan, maar dan begon ik op de details te letten en zag ik dat het eigenlijk een pracht van een design is. Die vlag heb je heel goed verwerkt in Bob Marley en die witte rook past ook heel goed bij het idee en het gevoel van het design. Het enige dat ik minder vind is de tekst. Je kon die misschien helemaal wit maken, en de vlag er dan ook een beetje laten infaden? Want nu vind ik de tekst niet echt geslaagd. Maar toch is dit een heel mooi design, en ik denk dat ik te snel heb gestemd in dat ander topic. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Bedankt voor de rate Eros! Nog meer van dit soort (uitgebreide) rates? Reageren
Damage Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Alles is vet, de render, thema, achtergrond font etc.. Een dikke 9.897887671/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ohja effe voor duidelijkheid, ik heb geen render gebruikt.. En de achtergrond is helemaal zelf gemaakt. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Sorry voor de dubbelpost maar echt geen meer (serieuze) ratings? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Nou nog een bump dan maar Want 1 serieuze reactie vind ik echt te weinig.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.