Miek Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 ikke 53% en jullie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 71 ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Ik weet niet of je het wist maar er bestaat hier al een (oud) topic over...! En wel dit topic: hoeveel procent ben jij al Misschien kan je daar verder doen, maar het is al oud dus misschien hier dan? Nou ja ontopic: Ik heb het al voor 51-52% uit, hoeveel precies weet ik niet...? Maar het is rond de 50%. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 40% Nog een lange weg te gaan voor de 100% The GTA man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Zoals hanneswasco al zegt is er al een topic, en wel hier. Dat maakt dit topic natuurlijk overbodig en ik ben dan verplicht om dit topic te sluiten, je kunt verder gaan elders in dat eerder aangemaakte topic. Mocht je het hier niet mee eens zijn? Dan hoor ik dat graag per Persoonlijk Bericht . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts