Jump to content

Wat voor geluidsset heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Boris H.

2

• DJ Vincento

2

• moechy

2

• Politiehelikopter

2

Geplaatst:

Mijn vader heeft in de kamer ook nog een wat oudere set staan, merk etc. weet ik niet maar het geluid uit de Sony boxen is mede door de versterker fenominaal :D Daarbij heeft hij ook nog een CD speler van zo'n 25 jaar oud, maar het ding doet het nog perfect en ziet er niet oud uit dus waarom weg doen? ;)

Ik zelf heb een 500 watt setje van Medion, het geluid is goed en bass is toch wel redelijk diep dus wat wil je nog meer? :)

Greetz :sigaar:

• 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Geplaatst:

Creative Audigy soundblaster SE 7.1 HD, binnenkort upgrade ik die naar een creative audigy X-FI gamer

en dat samen met een Steelseries Siberia :)

4177b.jpg

Geplaatst:

Microsoft LifeChat LX-3000 Internet Headset

Ik moet zeggen hij bevalt goed. Hij is steving en geluid is goed geen storingen etc. een nadeel is als de usb stekker eruit gaat van de headset moet ik alle progamma's die geluid geven herstarten zoals Radio/Games/msn/Teamspeak. Deze headset gaat voor mij al het langst mee.

ic_productfeatures_lx3000.jpg

Geplaatst:

Heb zelf al een aantal headsets gehad, zoals de Sennheiser PC150/pc151 en daarvoor nog een goedkoop trust ding, je hoort het verschil echt goed. Raadt mensen wel sterk af een trust/microsoft/creative/logitech headset aan te schaffen, Sennheisers bijvoorbeeld zijn gewoon veel degelijker, maar vergeet nooit, een goede headset/koptelefoon heeft een goede geluidskaart nodig, en dan is je onboard geluidskaart dus niet voldoende.

Geplaatst:

Ik heb een Dolby Surround Set van:

Boxen Watt
5 8

En dat in combinatie met een Subwoofer van 30 watt. Ik weet niet welk merk uit mijn hoofd maar ik zal kijken als ik dinsdag weer thuis ben ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb in de kamer een JVC receiver 5.1 met surroundset van Mivoc (conrad)

Onlangs heb ik een Eltax receiver 5.1 gekocht (2e hands) voor in de garage. Heb nog een oude surroundset liggen dus die komt er dan ook in.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds gisteren een nieuwe hoofdtelefoon voor men Ipod. Een skullcandy.

Deze dus:

skullcandy_all.JPG

Die in het midden links naast die groene.

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Ik had tot vorig jaar High End op me kamer staan, twee Mission studiomonitors maar die staan nu in een studio van een vriend. Maar nu ben ik tevreden met mijn Logitech Z4 wat al meer dan genoeg is voor games en mp3.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds vandaag een Sony STR-DE345 receiver met een CDP-CE345 cd wisselaar en SS-MS5 5.1 surround set, deze heb ik voor 150 euro kunnen kopen op marktplaats.

het geluid heb ik nog niet 100% kunnen testen(heb em laat opgehaald en ouders lagen op bed en daardoor heb ik het maar niet te hard gezet), maar klinkt op een niet te hoge stand erg zuiver met toch een goeie bas, alleen vallend e middentonen redelijk weg omdat de satelites nogal klein zijn en nauwelijks midden tonen produceren.

morgen zal ik wat foto's erop zetten en mijn ervaringen uitbreiden, waarschijnlijk ga ik later andere speakers ophalen voor aan de versterker.

P040209_2309.jpg

specs STR-DE345:

5x 180 Watt RMS 8 ohm's uitgangen

1x actieve sub uitgang

3x stereo ingang

1x 5.1 ingang + video-in

4x stereo + video-in

1x video-out

AM, FM met RDS

P040209_230902.jpg

P040209_230901.jpg

Specs SS-MS5:

center + satelites: 120 Watt 8 ohm's

Sub: 10 Watt active Sub

Koptelefoon is : Sehnheiser HD202

P040209_2312.jpg

Geluids set klinkt prima

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Gebruik een 5.1 set van logitech.

Bevalt me prima en komt super mooi geluid uit.

Ook kan je de bass op de subwoofer lekker open gooien.

Weet de serie nummer niet aangezien ik het al 3 jaar heb denk ik.

Geplaatst:

Ik heb 2 boxen van sony, ze zijn ongeveer 60cm hoog.

Geen idee wat voor type en hoeveel watt, maar er staat op: "Saw super woofer". Deze heb ik aangesloten op een versterker, en ze kunnen teringhard :D

Geplaatst:

Ik heb een soundsystem van Technics, 5 boxen, maar vraag me niet hoeveel watt :puh:

Heb hem al jaren, en ben er nog dik tevreden over.

Heb hem ook aangesloten op de Pc. :puh:

Mn Ps3 staat op de home cinema, 5.1 + sub. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...