Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg geslaagde signature, Antonio. De effecten die je op Spiderman en de achtergrond hebt toegepast zijn erg mooi. De tekst is ook heel mooi geplaatst en de effecten erop zijn perfect. Ik vind deze signature heel mooi, en zeker één van je beste, 9/10

KUTGW. :tu:

Geplaatst:

Heel mooi Antonio.

Comment :

Heel veel effecten gebruikt Eigelijk niet veel te zeggen alleen dat het je beste sig is die je ooit hebt gemaakt :)

Rate : 9/10

Geplaatst:
Heel mooi Antonio.

Comment :

Heel veel effecten gebruikt Eigelijk niet veel te zeggen alleen dat het je beste sig is die je ooit hebt gemaakt :)

Rate : 9/10

Ben ik het mee eens, alleen vind ik wel dat er iets te veel effecten inzitten...

8.75/10!

Geplaatst:

nice, leuke effecten, lcht donker. Lykt echt heel ight definision ;). Alleen vind ik hede rechterkant van de sig niet zo moo. Hij is te donker naar mijn mening en daardoor zie je de d spiderman 3 font niejzogoed.

Maar je verdient een 9/10

Bedankt voor jullie Rates! Nog meer rates?
Geplaatst: (bewerkt)

ik vind dat je altijd al mooie signs maakt maar dit is er toch 1 van die in je top 3 mag komen!

rate:

+ punten:

- je hebt de render en de bg mooi in elkaar over laten gaan

- er zit *volgens mij* ook een c4d in bij de rechterhand en dat vind ik erg mooi erbij gezet

- font past er goed bij en staat op de goeie plaats

- punten:

- bij de linker schouder zie je een groot effect uitsteken van een blur of motion blur, dit vind ik het enige mindere aan de sig.

cijfer: 9,8

Bewerkt: door .Djanick

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...