Eros Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) De verveling sloeg weeral eens toe, en ik dacht, waarom maak ik eens geen nieuwe signature voor op het forum. Dus uiteindelijk na lang klooien met verschillende stijlen en tuts ben ik dit uitgekomen. Tips & Rates. Bewerkt: 12 mei 2007 door Eros Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Beetje kinderachtige sig maarja Mooie sig... De BG is mooi, maar te druk en er zitten dingen in, bijvoorbeeld strepen, dat niet mooi uitkomt. De Render is mooi, jammer dat het die verader Eminem is De Front is wel aardig, dit keer is hij goed zichbaar De border is ook wel aardig Eindcijfer: 7/10 PS: 500-e post Bewerkt: 12 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Dit vindt ik zelf niet mooi Comment: De kleuren passen absoluut niet bij elkaar Ik vind het gewoon niet mooi gedaan .Het was mooier geweest als je andere kleuren gebruikt. Wat ik wel goed vind is de font . Geen effecten dus jah dit is niet je beste sig . Rate : 3/10 Dit ben ik niet van je gewoon. Greetings .Syfes Reageren
profile Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ik vind (tegenover je andere sigs) belachelijk Goed geprobeerd maar je bent iets dom uitgekomen. Op zich is het mooi hoor. Maar als je het even onder de loep haalt weet je dat dit niets is. een 4 Reageren
Eros Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) ik vind (tegenover je andere sigs) belachelijk Goed geprobeerd maar je bent iets dom uitgekomen. Op zich is het mooi hoor. Maar als je het even onder de loep haalt weet je dat dit niets is. een 4 Dit is niets? Ik wil dit jou wel eens zien maken. Er zit wel degelijk veel werk in, en een commentaar als 'belachelijk' apprecier ik dan ook niet. Hij zal er misschien wel 'dom' uitzien. Maar daarom is deze sig nog niet niets, ik zou hem best nog wat meer onder de loep halen en dan zul je zien dat er meer werk in zit dan jij denkt. En bedankt voor de normale reactie's, Agent Kellerman en .Syfes. Bewerkt: 13 mei 2007 door Eros Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ik vind (tegenover je andere sigs) belachelijk Goed geprobeerd maar je bent iets dom uitgekomen. Op zich is het mooi hoor. Maar als je het even onder de loep haalt weet je dat dit niets is. een 4 Dit is niets? Ik wil dit jou wel eens zien maken. Er zit wel degelijk veel werk in, en een commentaar als 'belachelijk' apprecier ik dan ook niet. Hij zal er misschien wel 'dom' uitzien. Maar daarom is deze sig nog niet niets, ik zou hem best nog wat meer onder de loep halen en dan zul je zien dat er meer werk in zit dan jij denkt. En bedankt voor de normale reactie's, Agent Kellerman en .Syfes. Jij vraagt om de meningen van iemand .. tsjaa dan krijg je die he Maar ik zelf vind hem redelijk. De kleuren passen wel goed bij elkaar maar hij is wat te druk. 6.5/10 Reageren
Eros Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Je kunt je meningen ook op een normale manier formuleren. En zeggen dat die signature niets is als je hem onder de loept houd, is volgens mij geen mening. Daarmee wil hij zeggen dat er niets aan is om die signature te maken, en ik heb er veel werk in gestoken. Dus mag ik er dan niets op zeggen? Bewerkt: 13 mei 2007 door Eros Reageren
King Room Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 jammer dat het die verader Eminem is Waarom is Eminem een verader? Dat slaat toch nergens op.. Het gaat om de signature, hoe hij het erin heeft gezet!! Vertel mij maar via Pb ofzo waarom Eminem verader is!! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Maar jongens wat een commentaar weer, (en géén commentaar op de sig zoals wordt verwacht van de topicstarter) Nou ja, Eros. Wat natuurlijk als eerste opvalt zijn de licht gele lijnen, waarbij de rondjes er prima bij staan, maar de lijnen zelf wat pixelig zijn. De background ziet er redelijk uit, maar aan de linkerkant het je het 'te' open gelaten. Ik zie dat Eminem zichzelf van kant wil maken, en achter hem zweeft nog een stukje pistool... ??%?^?@?@?% daar kom ik dus niet uit. Eminem is ingeblend met een mooie lichtzwarte/donkder groene kleur, wat erg goed uitkomt in de gehele render, en ook weer bij de gele lijnen. Verder mis ik nog een rand, en valt me nu ook op dat aan de rechterkant bij de gele rondjes een slecht vierkant geplakt stuk zit. je tekst staat verder op de goede plek. Hoe langer je naar jou sig kijkt, hoe meer minpuntjes ik ga vinden Eros. Ik ben véél beter van jou gewend, en ook al heb je hier veel werk in gestoken, hij is simpelweg niet goed gelukt. 4/10 Mvg, Pennywise Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.