Jump to content

Area 69


Politiehelikopter

Recommended Posts

Wat vind je tot nu toe van Area 69, wat vind je bijvoorbeeld van de ligging en van de beveiliging? naar mijn idee is het te dicht bij de Verdant Meadows Graveyard, wat vinden jullie? laat maar weten wat er goed of slecht aan is en wat je er allemaal van vind!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    3

  • K.O.

    3

  • Agent Kellerman

    2

  • Politiehelikopter

    2

Ik vind het wel een toffe plek.

Maar zelf kom ik er niet veel. :sigaar:

Ik vind de wapens die er liggen wel vet :puh: .

Ik vind het wel stom dat je enkel in de missie van the truth (naam weet ik niet) in het hoofdkwartier van Area69 binnen kan. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf geen GTA SA meer (geen ene) maar ik vond het altijd wel vet om met een vlieftuig in Area 69 te landen , bijvoorbeeld eerst met een Hydra de Raket-instalaties uit schakelen en dan naar binnen voor een tank ofzo. Vind niet dat die te dicht bij de Airplane graveyard ligt , hij ligt gewoon goed :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: waar slaat dit topic eigelijk op, zo kun je wel van alles in GTASA wel vragen wat je er van vindt. Toch reageer ik hier graag op :puh:

Ten tweede: Je kan er wél komen buiten de missies!!!! Zonder cheats. Men neme een jetpack bij verdant meadows, of gewoon de cheat :puh: Men vliegt naar de ProLaps in Rodeo, Los Santos (in de buurt van Didier Sachs en Victim). Het is een licht oranje gebouw. Men gaat met de jetpack in de marker (enex) staan en vliegt omhoog. Nu komt men in wat men de 'blue hell' noemt. Vlieg onder het landschap door naar Area 69. Zorg dat je niet te laag komt. Als je bij Area 69 bent aangekomen moet je een solid plekje vinden (de hoeken van de diepe schacht werken goed). Doe je jetpack uit en spring naar beneden!!! Nu wordt je gerespawned in het ondergrondse complex van area 69 ^_^

Ten derde: ik vind t wel lache, die legerbasis... ik ga er wel eens heen :Y

@ hieronder: had je het tegen mij? :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het wel mooi gemaakt.

ik ben er nog geweest in de missie the black project.

ik heb gelezen dat je ook via de blue hell in dat ondergrondse gebied van area 69 kan komen.

maar hoe dat moet...... geen idee :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: waar slaat dit topic eigelijk op, zo kun je wel van alles in GTASA wel vragen wat je er van vindt. Toch reageer ik hier graag op :puh:

Ten tweede: Je kan er wél komen buiten de missies!!!! Zonder cheats. Men neme een jetpack bij verdant meadows, of gewoon de cheat :puh: Men vliegt naar de ProLaps in Rodeo, Los Santos (in de buurt van Didier Sachs en Victim). Het is een licht oranje gebouw. Men gaat met de jetpack in de marker (enex) staan en vliegt omhoog. Nu komt men in wat men de 'blue hell' noemt. Vlieg onder het landschap door naar Area 69. Zorg dat je niet te laag komt. Als je bij Area 69 bent aangekomen moet je een solid plekje vinden (de hoeken van de diepe schacht werken goed). Doe je jetpack uit en spring naar beneden!!! Nu wordt je gerespawned in het ondergrondse complex van area 69 ^_^

Ten derde: ik vind t wel lache, die legerbasis... ik ga er wel eens heen :Y

@ hieronder: had je het tegen mij? :puh:

als ik het probeer kom ik gewoon uit op een open zee kun ff helpe of raad geven wat doe ik verkeerd

gelukt tnx vo de tip

post-66181-1179083898.jpg

Bewerkt: door dukeboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...