Jump to content

Area 69


Politiehelikopter

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    3

  • K.O.

    3

  • Agent Kellerman

    2

  • Politiehelikopter

    2

Leuk en een goeie bewaakte basis.

Wel K*t dat als je er over heen vliegt.... :bonk:

The GTA man

ik vind het ook wel een leuke basis, alleen het is er ongelofelijk rustig altijd (behalve dan tijdens die missie). Maar waar slaat het op dat het klote is als je er overheen vliegt? Alsof je geraakt wordt door die SAM's!? Damn man zelfs als je niet 2 seconden optrekt om ze te ontwijken raken ze je egt nooit! Of een kleine bocht, of een salto of een barrel roll, whatever; die raketten raken je dus echt helemaal nooit!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk en een goeie bewaakte basis.

Wel K*t dat als je er over heen vliegt.... :bonk:

The GTA man

ik vind het ook wel een leuke basis, alleen het is er ongelofelijk rustig altijd (behalve dan tijdens die missie). Maar waar slaat het op dat het klote is als je er overheen vliegt? Alsof je geraakt wordt door die SAM's!? Damn man zelfs als je niet 2 seconden optrekt om ze te ontwijken raken ze je egt nooit! Of een kleine bocht, of een salto of een barrel roll, whatever; die raketten raken je dus echt helemaal nooit!

vroeger raakte ze me altijd toen ik het spel net had maar nu niet meer... heb geoefend met vliegen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk en een goeie bewaakte basis.

Wel K*t dat als je er over heen vliegt.... :bonk:

The GTA man

ik vind het ook wel een leuke basis, alleen het is er ongelofelijk rustig altijd (behalve dan tijdens die missie). Maar waar slaat het op dat het klote is als je er overheen vliegt? Alsof je geraakt wordt door die SAM's!? Damn man zelfs als je niet 2 seconden optrekt om ze te ontwijken raken ze je egt nooit! Of een kleine bocht, of een salto of een barrel roll, whatever; die raketten raken je dus echt helemaal nooit!

vroeger raakte ze me altijd toen ik het spel net had maar nu niet meer... heb geoefend met vliegen :dans:

Idd, en als ze je raken is er meestal niet veel aan de hand :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, en als ze je raken is er meestal niet veel aan de hand :dans:

Ohja, zelfs als je zo slecht kan vliegen dat je recht in de raket vliegt, kun je gewoon doorvliegen (met een manke vleugel, maar who cares)! Er zijn 2 raketten voor nodig om je echt te laten ontploffen en tegen die tijd ben je al lang weer buiten de restricted area.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, en als ze je raken is er meestal niet veel aan de hand :dans:

Ohja, zelfs als je zo slecht kan vliegen dat je recht in de raket vliegt, kun je gewoon doorvliegen (met een manke vleugel, maar who cares)! Er zijn 2 raketten voor nodig om je echt te laten ontploffen en tegen die tijd ben je al lang weer buiten de restricted area.

Jaa maar dan heb je wel 6 sterren en Hydra's achter je aan.

Die je dan even goed uit de lucht knallen!

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie is die plek uitgestorven alleen de SAM-Sites werken nog (Rotdingen!!!!! AAARGHHH)

Dus ik vind er niks aan om nog terug naar die basis te gaan.

Ik ga er gewoon naartoe om een Tank te jatten ofzo.

Area 69 is niets speciaals aan. Het is alleen de enige plek met actieve SAM-Sites (In San Fierro bay is er ook zo'n vliegdekschip maar daar staan de Sites uit behalve in "Vertical Bird") :clown:

Maar hoe bedoel je precies met "Goed Bewaakt"? De Zuid-Oost ingang is zwak (Bash je zo doorheen)

En er is nog een ingang :? Waar je naar binnen kan? Alleen in "Black Project" is de basis bewaakt. Daarna alleen door de SAM'S.

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel stom dat het zo slecht bewaakt is. Als je het vergelijkt met de legerbasis in GTA VC is dit echt heel slecht bewaakt. Ze vertrouwen helemaal op die stomme SAM Raketten. Jammer dat er alleen in Black Project militairen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie Black Project zijn die zoeklichten ook aan, waarom dan buiten de missie niet meer? In die missie lopen er militairen rond, als je hət terrein buiten de missie betreed, krijg je agenten en FBI sukkels op je dak. :sigaar:

Ik vind hət trouwens ook wat te dicht bij Verdant Meadows liggen. Wie bouwt er nu een legerbasis naast een airstrip?

Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss, vergeet niet dat de airstrip eerst verlaten was (vandaar ook de naam "abandoned airport" he dus de area69 wist niet dat de airstrip verkocht werd zeker volgens me

on topic: idd zoals sommigen zeiden

- zoeklampen binnen de missie bruikbaar en niet buiten de missie is wel jammer

- geen militairen rondlopen, geen trainingen, niemand zijn in de labortorium zelfs geen dokters, geen generaal, kolonels in de vergaderzaal enz.. tis precies verlaten vind ik wel jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem zeker leuk gemaakt alleen R* mocht wel wat groter maken.

Ik vind ook jammer dat je na de missie ' Black Project ' er niet meer ondergronds erin kan dat vind ik echt jammer maar voor rest vind ik hem super!

Link to comment
Delen op andere websites

als je gewoon de spaceeinstein mod download dan kan je er nog steeds in via die ventilatieschacht

want die is dan niet meer dicht.

Je kunt er sowieso altijd nog in door de Blue Hell. (check WikiGTA maar als je niet weet wat dat is.)

Maar inderdaad, de SAM's zijn bout, de bewaking is bout, de plaats is bout, de hittezoekende raketten zijn gewoon zwaar slecht en je ramt zo door een hek een legerbasis binnen. Beetje ongeloofwaardig misschien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...